Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Thursday, October 9, 2014

Biler Anda Perlukan Shaklee Collagen Powder

Jom amalkan Shaklee Collagen Powder jika anda mempunyai masalah-masalah seperti di bawah:
  1. Terdapat garis-garis kesan ketawa yang ketara, kedutan dan lingkaran hitam bawah mata.
  2. Kesan bengkak bawah mata.
  3. Penglihatan yang kabur
  4. Gusi yang tidak sihat
  5. Rambut kering dan bercabang di hujung
  6. Liang roma besar, pigmentasi, jeragat dan kulit kering
  7. Garis halus pada leher
  8. Kulit hilang keanjalan, lebih kering
  9. Kelihatan tua daripada umur sebenar
  10. Organ dalaman tidak berfungsi dengan berkesan
  11. Payudara dan punggung menggeleber
  12. Kehilangan kalsium, sakit belakang dan sakit sendi
  13. Kulit senang pecah, pudar dan kekeringan.

Jika masalah-masalah ini yang menghantui anda, bebaskan diri anda daripada belenggu ini. Cubalah Shaklee Collagen Powder dan rasai sendiri kehebatannya.

Shaklee Collagen Powder Boleh Tahan untuk Berapa Lama
Setiap kotak Shaklee Collagen Powder mengandungi 15sachet. Jika anda mempunyai bajet yang lebih anda boleh mengamalkan pengambilan SCP setiap hari, namun adalah cukup memadai untuk anda mengambil 1 sachet setiap 2 hari. Kiranya sekotak Shaklee Collagen Powder adalah untuk penggunaan selama sebulan.

Cara Pengambilan Shaklee Collagen Powder
Cara pengambilan Shaklee Collagen Powder adalah sangat mudah dimana anda hanya perlu mencampurkan 1 sachet SCP dengan minuman kegemaran anda. Jika anda sedang mengamalkan ESP, Mealshake atau Performance drink anda boleh mencampurkan SCP ke dalam minuman ini. Namun pilihan saya adalah mencampurkan SCP dengan peel fresh oren atau tropicana twister. Pastikan SCP tidak dicampurkan ke dalam minuman yang berkafein atau bergas.

Waktu yang terbaik untuk pengambilan SCP adalah di waktu awal pagi atau sebelum tidur (pastikan 3jam selepas makan malam). Jika di waktu pagi ia perlu diambil sebelum sarapan. Ini adalah kerana SCP perlu diambil ketika perut kosong. Pastikan juga anda tidak membancuh SCP dengan air panas.

Percayalah bahawa kolagen pada badan kira semakin hari semakin berkurangan apabila usia kita semakin meningkat. Jangan takut dan jangan risau.

Tahukah anda yang apabila usia kita menginjak ke angka 25, pengeluaran kolagen mula berkurangan dan juga melambatkan kadar metabolisme di dalam badan kita. Jadi apabila badan kita semakin kekurangan kolagen maka adalah perlu untuk kita mencari alternatif dalam menyelesaikan masalah ini. Apa yang terbaik untuk kita adalah dengan mengamalkan Shaklee Collagen Powder . SCP bukan sahaja berkualiti tetapi terbukti berkesan. Oleh itu, pengambilan SCP sebagai diet tambahan adalah merupakan cara yang paling mudah untuk menghindarkan diri kita daripada kesan-kesan penuaan tersebut.

Nota: Ingin mendapatkan konsultasi percuma...Anda boleh terus berhubung dengan saya. Anda juga boleh membuat pembelian terus secara online dengan menggunakan link di bawah atau pembelian boleh dibuat melalui saya. Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia. 

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya,Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...