Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Friday, August 16, 2013

Apa Bagusnya Ambil Herb-Lax


Banyak soalan yang selalu bermain dalam minda kita... Aper dia Herb-Lax nie??? Herb-Lax nie julap ker???? Aper yang bestnyer dengan Herb-Lax nie??? Jom sesama kita selongkar apa kebaikan Herb-Lax nie.

Berbalik kepada semua persoalan tadi, Herb-Lax nie terdiri daripada 9 herba semulajadi iaitu alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root,fennel sedd dan culver's root. Ramuan-ramuan asas produk nie merupakan kombinasi sains perubatan traditional dan teknologi barat. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiaannya secara klinikal untuk digunakan dalam jangka masa yang panjang.

Mengenai tanggapan yang mengatakan Herb-Lax nie adalah Julap sama skali tidak tepat. Ini kerana ia tidak akan membuatkan kita cirit birit. Namun untuk memastikan Herb-Lax bertindak secara optimum adalah disarankan untuk kita minum sekurang-kurangnya 1-2 liter selepas mengambil Herb-Lax. Dos pengambilannya plak adalah perlu mengikut saiz badan. Jika berbadan kecil, memadai 3-4 biji untuk sekali makan dan jika berbadan besar 4-5biji saranan yang diberi.

OK....Soalan yang paling penting Apa yang bestnyer ngan Herb-Lax nie...Jawapanya MUDAH.. Ia membantu mencuci terutama usus kita..

Dah ada jawapan, ada lagi soalan...Kenapa kita perlu cuci usus??? 
Jawapannya: 
Ia perlu demi mengelakkan gangguan kepada sistem pencernaan, mengelakkan gangguan sistem peredaran darah dan sistem pertahanan badan.

So, Apa akan jadi kalau sistem pencernaan kita terganggu???
Sistem pencernaan sangat penting demi menyahkan toksin dari tubuh badan. Jika ia tidak dapat berlaku dengan baik maka ia akan mengundang penyakit seperti
  • masalah kulit
  • gangguan pada buah pinggang
  • mulut dan nafas berbau
  • sesak dada
  • angin ahmar
  • wajah nampak tua
  • kembung perut dan 
  • daya imun yang lemah.

Terutama mereka yang mengamalkan makan vitamin pemecah lemak seperti Omega dan Lecitin sangat perlu mengambil Herb Lax demi memastikan lemak2 yang disingkirkan dapat dibuang dengan baik melalui proses penyahtinjaan.

Kesimpulannya siapa yang sesuai ambil Herb-Lax nie???
Lelaki dan wanita
Mereka yang dalam proses pembuangan lemak 
Mereka yang ada masalah pencernaan
Mereka yang menyusu anak.
Mereka yang ingin menjaga kesihatan usus terutamanya.
Jujurnya mmg saya sgt berpuas hati ngan Herb-Lax...

Credit: http://nursalwa.blogspot.com

Pesanan | Pertanyaan
Atira

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157]
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...