Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Monday, January 6, 2014

Cara Nak Hilangkan Sakit Tumit


Masalah sakit tumit mungkin biasa bagi sesetengah orang.tp kebiasaan ini kekadang membuatkn kita rasa tidak selesa dan membuatkn kita berfikir kenapa kita jer yang perlu hadapi dan lalui semua ini. Ia berkemungkinan disebabkan beberapa faktor antaranya:
  • Berat badan yang berlebihan
  • Warga emas
  • Ibu hamil,pertambahan berat badan menyebabkan tekanan dan sakit tumit/tapak kaki
Antara penyelesaian untuk masalah sakit tumit/tapak kaki ini adalah:
  1. Menggunakan pelapik kasut yang sesuai bagi mengelakkan tekanan pada tapak kaki sekaligus mengakibatkan sakit tumit/tapak kaki.
  2. Merehatkan diri daripada melakukan aktiviti yang memberi tekanan pada tapak kaki yang menyebabkan sakit tumit (contohnya: pekerja yang perlu berdiri atau berjalan dalam tempoh yang lama)
  3. Tidur dengan menggunakan sokongan kaki, ia boleh meredakan sakit tumit
  4. Melakukan terapai ais dengan merendamkan kaki ke dalam air yang bercampur ais bagi meredakan sakit tumit
  5. Memilih kasut yang sesuai untuk tapak kaki, ini dapat mengurangkan sakit tumit
  6. Lakukan senaman regangan untuk mengurangkan sakit tumit
  7. Ambil kaslsium dan magnesium tambahan untuk sakit tumit. Ostematrix Shaklee mengandungi kedia-duanya.




Ostematrix Shaklee adalah sumber kalsium dan Vitamin D yang terbaik untuk sakit tumit. Ia juga mengamdungi magnesium. Magnesium akan berfungsi untuk memastikan kalsium dapat diserap oleh badan dengan baik. Ostematrix mengandungi kalsium yang bersamaan dengan segelas susu atau 80biji badam. Rasanya lebih mudah untuk menelan sebiji ostematrix daripada menguyah 80biji badam tu kan..

Pengambilan kalsium tambahan selain daripada mengurangkan sakit tumit, ia juga penting bagi memastikan anda tidak akan melalui pertambahan usia dengan sakit-sakit badan akibat kekurangan kalsium kerana kalsium di dalam tulang kita akan semakin berkurang sejajar dengan pertambahan usia. Selain untuk sakit tumit/tapak kaki, Ostematrik juga elok diamalkan oleh mereka yang sedang menjalani fisioterapi.Sebagai bonus, anda juga akan dapat tidur yang lena dan terhindar daripada sembelit.


Nak dapatkan Ostemarix dengan harga yang berbaloi-baloi dan konsultasi PERCUMA anada bleh hubungi saya terus melalui talian seperti dibawah.

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...