Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Tuesday, November 12, 2013

Shaklee Bersama Anda di Nilai

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 


[Shaklee kini lebih dekat dengan Anda!]

Hai, Saya Atira Mohamad Salim - Pengedar sah Shaklee anda di Nilai-Cyberjaya dan seluruh Malaysia.

Jana pendapatan anda bersama kami di SHAKLEE.
Bimbingan esklusif diberikan
Peluang menjana pendapatan 3-4-5-6 angka 
Peluang mendapat bonus kereta
Menikmati percutian mewah 5-6 bintang, umrah dan ziarah 100% ditaja


Dapatkan rangkaian produk kesihatan terbaik Shaklee dari saya.

Set Shaklee yang boleh dapatkan dari saya :->

- Set Kecantikan Kulit
- Set Kurus
- Set Breasfeeding
- Set Kehamilan
- Set Si Comel
- Set Family Wellness
- Set Wanita

Jaminan saya untuk anda:->

1) FREE CONSULTATION dan After Sale Service (bimbingan exclusive dari saya)
2) Harga terbaik dan MAMPU MILIK


♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
 COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...