Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Thursday, April 24, 2014

Bagaimana Lecithin Boleh Menguruskan Badan Anda

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 


Lecithin adalah produk bermutu yang dikeluarkan oleh syarikat Shaklee di mana fokusnya adalah untuk menyihatkan badan kita. Kelebihan utama Lecithin adalah ia boleh memecahkan lemak-lemak degil di dalam badan kita. Seterusnya lemak-lemak ini akan disingkirkan melalui sistem perkumuhan. Seronok kan klu kita x perlu lagi menyimpan lemak-lemak ini dalam badan kita.

Pada kebiasaannya saya akan sarankan untuk anda mengambil Lecithin bersama Herb-Lax< DTX Complex atau Alfalfa Complex. Ini adalah kerana ketiga-tiga produk ini adalah fiber. Secara tidak langsung gabungan Lecithin dan fiber boleh menggalakkan proses penurunan berat badan anda dari sehari ke sehari. Selain memecahkan lemak di dalam badan kita. Lecithin turut membantu mengawal paras kolestrol di dalam badan kita. Kira bonus yang akan anda dapat daripada pengambilan Lecithin ini. 

Lecithin sangat membantu dalam proses penurunan berat badan kerana sifatnya yang boleh memecahkan lemak. Namun kita perlu pastikan pengambilan fiber dalam menu diet kita agar proses pembuangan lebih lancar. Lecithin juga selamat diambil oleh ibu-ibu yang menyusukan anak dan mereka yang khuatir dengan masalah kolestrol. Jika anda adalah antara golongan yang prihatin dengan tahap kesihatan anda...jangan berlengah lagi.. Boleh berhubung dengan saya untuk mendapatkan Lecithin seperti di talian di bawah. Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia.

Testimoni Pengambilan Lecithin 








Anda teruja tak melihat kejayaan org lain menurunkan berat badan mereka. Jika mereka boleh mengapa tidak Anda.. Jadikan diri anda sebagai salah seorg yang berjaya menurunkna berat badan dengan pengambilan Lecithin. Nak dapatkan produk Lecithin...Boleh hubungi saya 010-2310059(Atira). Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia.

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...