Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Wednesday, April 2, 2014

Gemuk Selepas Bersalin

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 


Salah satu dilema bagi wanita selepas bersalin adalah masalah berat badan yang tidak kembali ke asal. Tambahan pula bila menyusukan anak, tidak semua product slimming itu sesuai kerana ianya boleh memberi kesan pada bayi anda juga. Bukti paling mudah apa yang anda ambil akan disalurkan kepada bayi anda melalui susu badan. Ada yang risau bayi mereka akan cirit birit dan sebagainya.

Persoalannya sekarang adakah supplement Shaklee yang dapat memberikan membantu masalah ibu menyusu yang mahu diet / kurus kembali tanpa mengganggu penyusuan si manja.

Memang ada kombinasi set yang kami sarankan. Malahan ianya famous di kalangan ibu-ibu menyusu ini kerana bukan sahaja dapat membantu untuk kurus malah secara tidak langsung membantu pertingkatkan penghasilan susu badan mereka.. Teruja gitu kan sebab 2 in 1. Paling mantap adalah kesihatan ibu serta bayi juga terjaga.

Lecithin : merupakan agen pemecah lemak ( fat emulsifier) yang akan memecahkan lemak-lemak di dalam badan anda mahupun makanan yang anda ambil. Jadinya lemak itu akan terapung di dalam salur darah dan tidak termendap. Bahaya yea jika salur darah tersumbat. Risiko untuk kena strok tu.

Nota : Ramai yang tidak tahu lecithin juga diperkaya dengan kolina yang penting untuk meningkatkan daya ingatan seseorang. Kita selalu dengar yang wanita bersalin ni cepat pelupakan?? Sekali lagi faedah 2 in 1 di sini.

Alfalfa complex : merupakan fiber yang bertindak untuk mengangkut keluar lemak terapung yang dipecahkan oleh lecithin. Tanpa Alfalfa, lemak-lemak itu tidak diangkut keluar. Selain itu, alfalfa juga bertindak sebagai detok lembut untuk menyahtoksin badan serta membantu sistem percernaan yang lebih lawas.

Nota : Mengandungi galactalogue yang menjadi milk booster. Namun bagi anda yang mempunyai masalah SLE ataupun bayi g6pd, anda TIDAK BOLEH mengambil Alfalfa.

Energizing Soy Protein : Soy Protein pilihan ramai pada masa ini. Pengambilan ESP sepanjang hari memberikan si peminum rasa kenyang yang lebih lama kerana protein dicernakan lebih lambat berbanding karbohidrat. Jika anda yang suka sangat untuk makan kudapan, gantikan dengan ESP untuk mengelakkan anda makan junk food.

Nota : Protein adalah salah satu komponen untuk membantu penghasilan susu badan dengan lebih cepat. Feedback yang kami terima adalah breast rasa lebih cepat penuh berbanding sebelum pengambilannya.

Bagi anda yang jenis tidak sabar untuk kurus kiranyer nak lebih cepat kurus, boleh hubungi kami untuk alternatif lain bagi lecithin. Konsultasi PERCUMA dan penghantaran adalah keseluruh Malaysia.

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...