Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Wednesday, April 30, 2014

Kenapa Shaklee Menjadi Pilihan Saya

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

Umum tahu lambakan supplements, vitamin, jamu dan makanan tambahan yg seperti cendawan tumbuh selepas hujan. Tidak dinafikan kebanyakan rakyat Malaysia mahupun diluar Malaysia mengakui kepentingan makanan tambahan ini. Memang kebiasaan mereka akan pergi ke farmasi atau toko toko ubat untuk mencari makanan tambahan yang sesuai. Jadi, kenapa saya memilih Shaklee?


1. Harga berpatutan untuk long term investment
Percayalah tiada supplement yang nilainya standing Shaklee.Setiap bungkusan botol plastiknya memang amat menjaga kualiti kapsul.Apatah lagikapsul itu sendiri amat lah memntingkan ciri-ciri standardnya sendiri.


2. Well known Brand
Saya percaya dengan potensi yang ada pada produk dan bisnes Shaklee, kadang-kadang anda tidak perlu promot, memang orang sudah tahu pasal Shaklee dan menghubungi anda kerana mereka tahu anda adalah distributor. Sangat sesuai untuk orang yang pemalu seperti saya. Semuanya di hujung jari. Tapi takda masalah pun kalau nak pegi approach orang face to face.This is your business.


3. Terbukti berkesan,selamat, semulajadi dan mesra alam melebihi 50 tahun Istimewa Shaklee terletak pada produknya. Ia natural dengan gabungan alam semulajadi dan menggunakan teknologi sains terkini. Jika produk itu sudah mendapat kepercayaan, kita pon tak perlu nak explain panjang-panjang ni selamat ke tidak, ni berkesan ke tidak. Produk Shaklee sudah dijamin.Yang penting, ianya halal.


4. Tidak perlu simpan stok
Apabila ada pelanggan dan membuat pesanan, selesai pembayaran, anda boleh memesan secara online di http://www.shaklee2u.com.my/. Mudah Kan, hanya di hujung jari semuanya.Yang lebih senang lagi, Shaklee akan poskan terus kepada pelanggan anda dengan bayaran pos flat rate RM10 bagi Semenanjung Malaysia dan RM20 bagi Sabah dan Sarawak. Bagi yang nak simpan stok, tiada masalah, mungkin nak COD atau pos sendiri.


5. Memberikan masa kerja yang fleksibel
Bagi anda yang tercari-cari masa untuk bersama keluarga, Shaklee lah jawapannya. Walaupun berbisnes, anda mementukan masa anda. Berapa jam nak duduk depan laptop, berapa jam nak jumpa customer dan berapa jam untuk dihabiskan  bersama anak-anak. Seronok kan?

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...