Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Wednesday, December 10, 2014

Rahsia Vitamin E Yang Tak Ramai Orang Tahu

Hari ini saya nak cerita satu rahsia yang sebenarnya ramai lagi orang tak tahu. Kekadang bukannya orang tak tahu tetapi orang tu sendiri yang tak nak ambil tahu. Jadi untuk anda semua yang saya hormati, jom saya sharekan sedikit mengenai rahsia Vitamin E ini dengan harapan ia dapat membantu anda mendapatkan kualiti hidup yang lebih baik.

Tahukan anda yang vitamin E.....(sila sambung ayat di bawah yer)

1 -akan menjadikan anda tampak LEBIH MUDA dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas. Kiranya anda sentisa nampak awet muda. kalau untuk lelaki yang nakkan kulit yang cantik dan berseri anda boleh mengamalkan pengambilan Vitamin E. tak perlu tepek2 krim untuk cantik.

2 -Memperbaiki peredaran darah dan mampu utk memperbaiki tisu. Ini yang menjadikan anda lebih sihat dan berseri-seri.

3 -Melindungi paru-paru dari pencemaran udara. Keadaan udara sekarang lebih mendedahkan kita kepad penyakit yang berkaitan paru-paru.

3 -Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, MENGURANGKAN PARUT, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.

4 -Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari. Vitamin E bukan hanya untuk cantik tetapi ia juga turut menambaik baik dari segi kualiti kesihatan kita.

5 -Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat. selalu ader masalah rambut luruh atau rambut rapuh. Vitamin E dapat membantu anda menyelesaikan masalah ini.

6 -Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk). Peratusan risiko Alzheimer semakin meningkat sejak kebelakangan ini dan jangan kita jadikan peratusan ini terus meningkat. elakkan diri anda daripada menjadi penyumbang kepada penambahan statistik penyakit ini.

7 -Merendahkan kadar kolesterol. Sangat sesuai untuk anda yang mepunyai masalah kadar bacaan kolestrol tinggi.

8 -Membantu mencegah kanser. Kanser adalah penyakit yang ditakuti. jadi jom elakkan..

9 -Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki. Vitamin E juga dapat membantu mereka yang menghadapi masalah kesuburan. Tidak salah untuk kita berikhtiar selebihnya adalah atas keizinan Allah SWT.

10 -Vitamin E juga dikenali sebagai VITAMIN CINTA kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri. Canggih tak nama Vitamin Cinta. Part nie hanya untuk yang telah berumahtangga sahaja yer.

Tips memilih suplement vitamin E

--> Pastikan ia vitamin E semulajadi, pastikan tiada hurul l- atau dl- pada labelnya,
Misalnya, d-alpha tocopherol adalah vitamin E semulajadi manakala dl-alpha tocopherol adalah vitamin E sintetik.

--> Kajian terbaru menunjukkan tubuh kita memerlukan 400IU vitamin E sehari.

--> Pilihlah yang mengandungi Selenium agar penyerapan berlaku dgn lebih baik.

Perbezaan “Vitamin E Shaklee” Dengan Jenama Lain?

1. 100% daripada bahan semulajadi dan bukan vitamin sintetik.

2. diperbuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ini menjadikan vitamin E Shaklee paling lengkap di pasaran.

3. mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita untuk meyerap vitamin E dengan lebih mudah, memelihara sel darah merah dan tisu otot.

Nota: Ingin mendapatkan konsultasi percuma...Anda boleh terus berhubung dengan saya. Anda juga boleh membuat pembelian terus secara online dengan menggunakan link di bawah atau pembelian boleh dibuat melalui saya. Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia. 


**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya,Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...