Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Friday, May 30, 2014

Anak Selsema

Anda pening biler anak anda selsema. Bukan pening sebab apa, sebabnya anak kita mesti tidak selesa tidur, tidak selesa minum susu dan tidak selesa untuk menjalankan aktiviti-aktviti harian mereka yang lain. 

Selsema juga akan mengakibatkan anak anda cepat meragam dan hilang selera makan. Untuk kanak-kanak di bawah usia 4 tahun, mereka masih belum bersedia untuk menghembus hidung mereka. Jadi anda perlu membantu mereka mengeluarkan mukus mereka.


Apa Itu Selsema

Selsema ialah jangkitan bahagian atas saluran pernafasan berpunca dari pelbagai jenis virus. 

Selalunya selsema merebak apabila seseorang yang menghidapi selsema itu bersin dan menyebarkan virus selesema ke udara untuk dijangkiti oleh orang lain. Ia juga boleh disebarkan melalui kontak tangan, jadi elok jika anda sentiasa membasuh tangan anda selepas menghembus hidung anda. 

Bayi-bayi cenderung untuk dijangkiti selesema dengan kerap sebab mereka dilahirkan dengan sistem imuniti yang hanya berfungsi sebanyak 60 peratus. 

Simptom-simptom selalunya akan reda selepas tiga hingga 10 hari, walaupun pada bayi yang terlalu muda, ia mungkin akan berlarutan sehingga dua minggu. Kebanyakan bayi yang ada berhubung dengan kanak-kanak yang lebih tua akan menghidapi selsema sebanyak enam hingga 10 kali dalam tahun pertama mereka sehingga anda merasakan ianya menghidapi selsema sepanjang tahun. 

Meal Shakes Membantu Anda


Meal Shake mengandungi antioksidan yang KUAT yang berfungsi meningkatkan IMUNITI BADAN KANAK-KANAK (rintangan melawan penyakit)
= Kaya dengan amino asid cystein

Apabila Imuniti badan anak kita berada di tahap yang baik, maka adalah sukar untuk anak kita dijangkiti selsema. 

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...