Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Wednesday, May 14, 2014

Siapa Kata ESP Shaklee Bahaya?

Anda suka makan soya? Anda tahu tak yang soya yang anda makan itu mungkin membahayakan diri anda. Apa yang penting sekali adalah anda perlu mengetahui jenis-jenis soya yang anda makan.

Jom kita kenali jenis-jenis soya yang terdapat dipasaran.

1 - KACANG SOYA TIDAK ORGANIK (menggunakan baja kimia, pestisid, etc) – mengandungi khasiat yang rendah tapi tinggi nitrat. Kandungan nitrat yang tinggi membawa risiko KANSER!!!

2 - KACANG SOYA GMO - lebih murah untuk menghasilkannya, dan lebih berisiko kepada kesihatan pengguna kerana ia menghasilkan toksin!

3 - 9 ASID AMINO - adalah penting untuk proses penghasilan hormon, antibodi dan enzim. Kekurangan asid amino perlu ini menjadikan tubuh kita kurang berkesan untuk menjalankan proses-proses penting dalam tubuh.

4 - KACANG SOYA DIPROSES DENGAN ALKOHOL – mengurangkan kadar isoflavone hingga 88%! Isoflavone adalah bahan yang mengurangkan risiko kanser. Ia juga penting dalam tindakan hormon dan jisim tulang.

5 - BAHAN ANTI-TIROID & ANTI-PERTUMBUHAN – menyebabkan fungsi tubuh terganggu dan meningkatkan risiko kanser.

6 - KACANG SOYA YANG DIPANASKAN - merosakkan kandungan proteinnya!

7 - KACANG SOYA YANG DIPROSES (DIBUANG MINYAKNYA) – menjadi berasid. Kalsium yang ditambahkan akan menjadikannya neutral semula.

Alamak!!!! Bukan ker Energizing Soy Protein nie dihasilkan daripada protein soya. Anda tak perlu takut atau gusar kerana inilah kelebihan yang terdapat pada produk-produk Shaklee. Ia adalah Halal, Selamat & Semulajadi.


Di sinilah terletaknya keistimewaan ESP
  1. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi “non-GMO” (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Tambahan pula, setiap 850g (1 canister Energizing Soy Protin) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.
  2. Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amoni Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.
  3. Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana iamengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian
  4. Isoflavones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus.
  5. Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP(Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna. Diproses dengan air ( bukan dengan bahan kimia ) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones
  6. Dijamin Halal. Tanpa Laktos, kolesterol dan bebas kafein.
Ada lagi yang paling istimewa.
Satu hidangan ESP Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu. Ianya rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan dangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Nak dapatkan Energizing Soy Protein untuk menampung keperluan protein badan anda, boleh hubungi saya untuk membuat pesanan ataupun pertanyaan. Harga yang ditawarkan untuk 1 canister ESP adalah RM150 untuk penggunaan 3-4 bulan bergantung kepad jumlah pengambilan harian.

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...