Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Thursday, May 15, 2014

Kenapa Ibu Bapa Perlu Risau Bila Anak-Anak Tiada Selera Makan

Jika anak anda tiada selera makan, ia bukanlah satu situsi yang tidak mengundang masalah. Ini adalah kerana situasi ini boleh membawa kepada permasalahan anak anda akan kekurangan nutrient yang penting untuk perkembangan mereka.

Apakah kesan sekiranya anak anda kurang selera makan?
1. Melambatkan kecerdasan otak – anak akan lambat untuk belajar sesuatu yang baru dan kurang member respon kepada persekitaran. 
2. Membantutkan pertumbuhan fizikal – protein penting untuk membentuk otot dan kalsium pula untuk tulang dan gigi. Jika anak kita tidak makan bagaimana anak kita nak mmbesar dengan sempurna.

3. Mudah dijangkiti penyakit – bila badan tidak cukup zat, system daya tahan badan (imunisasi) pun turut terjejas. Selalu kena selsema, mudah demam dan sebagainya. Kebanyakkan anak-anak zaman sekarang dihantar ke nursery. Disebabkan terdapat ramai budak dinursery maka lebih mudah untuk virus atau kuman merebak.


Hanya yang terbaik untuk anak anda. Hanya dengan pelaburan RM113, anda dapat memberikan keperluan harian yang mencukupi untuk anak-anak anda. 

Tips Pemakanan untuk anak-anak anda:
"Saya menambahkan sesudu KFC MealShake ke dalam bancuhan susu suam anak saya setiap malam. Kesan yang saya perolehi adalah anak-anak saya semakin berselera untuk makan, tidak memilih makanan, semakin bertambah berat badan, kurang masalah sembelit dan yang paling penting... Dulu anak saya kerap diserang selsema. Sekali selsema mengambil masa sebulan untuk baik. Tapi tempoh yang baik tu cuma 2-3minggu sahaja kemudian selsema balik. Tetapi selepas mengambil MealShake anak saya dh jarang selsema dan antibodi badannya juga semakin kuat. Saya sangat terharu dengan perubahan ini. Alhamdulillah" - Pn. Atira.
Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia.

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...