Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Thursday, July 3, 2014

Shaklee Independent Distributor Anda di Nilai

Shaklee adalah pilihan saya sekeluarga. Banyak manfaat yang telah saya dan keluarga nikmati. Rakan-rakan saya juga tidak ketinggalan. Semoga kami di azravitamin4u.blogspot.com dapat membantu anda dapat meningkatkan tahap kesihatan anda sekeluarga.

Pilihan produk-produk Shaklee yang dapat membantu anda. Untuk memudahkan anda membuat pesanan, sila klik link di bawah dan penghantaran akan terus ke alamat anda.


Untuk maklumat lanjut dan sebarang pertanyaan anda boleh terus berhubung dengan saya.

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya,Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...