Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Tuesday, October 29, 2013

Keahlian Percuma Shaklee

Saban hari semakin ramai yang berminat untuk menyertai keluarga Shaklee kami. Selain membayar yuran keahlian Shaklee sebanyak RM65, anda juga boleh mendapatkan keahlian Shaklee secara PERCUMA..Yea, PERCUMA. Ramai yang terkejut apabila mengetahui hal ini. Mungkin silap saya kerana jarang berceloteh mengenai perkara ini.

Anda layak mendapatkan KEAHLIAN PERCUMA dengan pembelian product Shaklee bernilai lebih kurang RM680 bersamaan dengan 200uv. Bahasa mudahnya adalah 200 point kerana setiap product Shaklee mempunyai nilai uv tersendiri.



Istimewanya pakej ini adalah anda bukan sahaja mendapat product Shaklee untuk kesihatan diri serta keluarga, malah anda layak untuk mendapat CASHBACK 5% pada bulan berikutnya. Contohnya anda menjadi ahli secara PERCUMA pada bulan July 2013, maka anda mendapat cashback tersebut pada bulan Ogos 2013. Menarikkan??

Jadi, jgn tunggu lama terus jer hubungi saya di talian 010-2310059 (Atira-SID:859157 ) untuk menjadi ahli keluarga besar Shaklee...


♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
 COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...