Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Sunday, October 6, 2013

Performance Drink Shaklee

Hasil daripada Bengkel Nutrisi Shaklee yang dihadiri membuatkan hati ini meronta-ronta nk wat review ttg Performance Drink nie. Sebabnya masa penjelesan ttg produk ini diberikan speaker workshop telah menerangkan serba sedikit tentang pentingnya minuman elektrolit.
 
Sedikit info tentang elektrolit. Antara elektrolit yang utama dalam badan adalah Sodium ion, Chloride Ion, Magnesium ion Calcium Ion, Potassium ion.

Fungsi elektrolit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yg digunakan oleh saraf saraf dan otot otot badan. 

Selalunyer klu kita rasa dehidrat sajer mesti yang terlintas di pemikiran kita adalah 100Plus or minuman isotonik yang lain kn. Tapi air2 nie semua berkarbonat dan menyebabkn kandungan glukosanya tinggi. Oleh itu, Performance Drink adalah pilihan pengganti kepada minuman2 isotonik yang lain.
 
Kelebihan Performance Drink Shaklee:
  1. Ia terbukti secara klinikal  dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air. 
  2. Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
  3. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
  4. Terbukti secara klinikal:Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina
  5. Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.
Manfaat Utama Performance Drink Shaklee
  1. Meningkatkan daya ketahanan badan - memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  2. Membekalkan tenaga dan Daya Ketahanan Fizikal - Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisme air dalam tubuh. ia mengandungi potassium, kalsium,sodium, phosphorus, magnesium dan cloride. Produk ini turut dirumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang aktif dalam kerja harian.
  3. Mencegah Penyahhidratan - mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda.
  4. Mengekalkan Paras Gula - Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.
Memang x dapat dinafikan lagi yang Performance Drink ini sangat sesuai untuk diminum pada bila-bila masa dan dimana saja. Enak juga jika diminum begitu saja atau dicampur bersama minuman lain.


  Pesanan | Pertanyaan
Atira
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157]
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 

COD untuk area Nilai, Putrajaya, Cyberjaya, Seri Kembangan & Bangi


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...