Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Tuesday, October 29, 2013

Rahsia Kehebatan CoqHealth Plus

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

Kandungan 1 kaspul CoQ Health Plus Shaklee mengandungi: 

  • Coenzyme Q10 (CoQ10) 28mg 
  • Vitamin E  Ektrak Teh Hijau 
  • BONUS!! Semuanya adalah dari sumber semulajadi! 

Satu botol mempunyai 30 kapsul. Dos yang disarankan adalah 1 biji 1 kali sehari. 


KEPENTINGAN CoQ10 DALAM BADAN 
Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL Meningkatkan peredaran darah Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah 

MENGAPA PERLU MEMILIH CoQ HEALTH SHAKLEE? 
1-      Untuk mendapatkan 28mg Coenzyme Q10 (CoQ10) seperti yang terdapat di dalam CoQ Health Plus, kita perlu makan hampir 1.7kg ayam atau pun 28 cawan brokoli! Banyak kan. 
2-      Kombinasi CoQ10 dan Vitamin E di dalam formulasi CoQ Health Plus Shaklee dipercayai dapat memperkukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam Vitamin E. Hal ini disebabkan CoQ10 dapat membantu mengitar dan menjana semula Vitamin E untuk memberi perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel-sel tubuh. 
3-      Ekstrak teh hijau di dalam formulasi CoQ Health Plus Shaklee mengandungi procyanidins yang dapat membantu menyokong kesihatan tisu endothelium (lapisan tisu yang terdapat di antara kapilari darah dan jantung). 
4-      CoQ10 di dalam CoQ Health Plus Shaklee adalah daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis. Bahan mentahnya merupakan satu-satunya CoQ10 semulajadi daripada yis di mana sumber yis tersebut telah diuji. 
5-      Tanpa gluten.

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
 COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...