Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Thursday, February 6, 2014

Keistimewaan Omega Guard Berbanding Minyak Ikan Jenama Lain

Omega 3 yang terdapat dapat Omega Guard Shaklee ini terdiri daripada kompenan-kompenan zat penting bagi tubuh. Omega 3 termasuk dalam kategori lemak baik yang berguna untuk kesihatan. Jadi untuk memastikan badan kita mendapat asid lemak yang cukup kita haruslah mengambilnya melalui supplement, makanan atau sayuran.Pengambilan asid lemak yang seimbang secara tidak langsung dapat membantu diri mencegah daripada pelbagai penyakit merbahaya. 


Antara kandungan lain yang terdapat dalam Omega Guard adalah DHA, EPA dan LNA. Apa yang dimaksudkan dengan DHA, EPA dan LNA:
  • DHA (Docosahexaenoic acid) - ditemukan pada ikan-ikan
  • EPA (Eicosapentaenoic acid) - ditemukan pada ikan-ikan
  • LNA (Linolenic acid) - didapati pada tumbuh-tumbuhan termasuk sayuran yang berwarna hijau.
Kandungan DHA dan EPA yang terdapat dalam Omega Guard adalah yang tertinggi berbanding yang lain. Sebab itu ler mengapa Omega Guard Shaklee harus menjadi pilihan kita.

Kelebihan Omega Guard Berbanding Jenama Lain
  1. Omega Guard Shaklee dihasilkan menerusi kaedah teknologi ultratulen bergred farmaseutikal.
  2. Ianya melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul yang dapat memekatkan asid lemak Omega 3 paling tulen.
  3. Proses tersebut menyingkirkan bahan-bahan berbahaya yang terdapat di dalam ikan seperti plumbum, arsenik, merkuri dan sebagainya.
  4. Ianya tidak diekstrak dari minyak hati ikan kerana hati ikan mempunyai tahap toksin yang tinggi.
  5. Minyak ikan Shaklee diekstrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk seperti sardin, mackerel, herring dan anchovies (tahap merkurinya terendah)
  6. Ikan air laut sejuk mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi.
  7. Omega Guard Shaklee lengkap dengan 7 jenis asid lemak Omega 3 yang perlu oleh badan iaitu DHA, EPA, HPA, ETA, SDA, DPA
  8. Kandungan EPA dan DHA di dalam Omega Guard Shaklee antara tertinggi berbanding jenama lain iaitu 1 kapsul membekalkan 900mg asid lemak Omega 3.

Perbandingan dan kelebihan / keistimewaan telah diberi.Tepuk dada tanya lah selera. Yang pasti kita semua mahukan yang terbaik untuk keluarga kita. Jika Omega Guard pilihan anda, hubungi saya untuk dapatkan dengan harga yang ISTIMEWA dan konsultasi PERCUMA.

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...