Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Sunday, February 16, 2014

Ketidakselesaan Sendi

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

Kesihatan Sendi
Sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang temulang yang memberi sokongan dan membantu anda bergerak.Ia terdiri daripada tulang rawan, ligimen, tendon dan cecair-cecair sinovia (bendalir yang melicinkan sendi-sendi) yang memberikan keselesaan antara tulang temulang dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.


Sakit Sendi dan Ketidakselesaan
Semakin umur kita meningkat, tulang rawan menyusut secara semuljadi. Tekanan fizikal yang berterusan dan bebanan boleh mempercepatkan kerosakkan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasanbahan kiimia yang menyerang tulang rawan dan menyebabkan ketidakselesaan sendi dan pergerakan terbatas.


Bagi jutaan orang yang mempunyai ketidakselesaan sendi, aktiviti biasa seperti membengkok, dudu dan berjalan pun terasa begitu mencabar.

 
Oleh itu, jangan biarkan sakit sendi menghalang anda dari bergiat aktif, pencegahan awal boleh menjadikan sendi anda sihat pada masa yang akan datang. Sama ada anda menghidapi sakit sendi atau tidak, adalah penting bagi anda mendapatkan nutrisi sendi seiring peningatan usia.

Berita Baik Untuk Anda!!!!
Anda boleh mengekalkan sendi-sendi yang kuat, fleksibel dan mudah bergerak dengan....


Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unik Boswelia aktif dengan paten tertunda, ekstrak jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Dos Pengambilan
  • Ambil 2 biji tablet setiap hari dengan makanan.
Anda nak dapatkan Advanced Joint Health Tablet dengan harga ISTIMEWA dan konsultasi PERCUMA??? Hubungi saya secepat mungkin. Penghantaran adalah untuk seluruh Malaysia.  
 
♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...