Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Wednesday, February 5, 2014

Kelebihan Performance Drink

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

Pada kebiasaannya, setiap kali biler kita sebut tentang minuman elektrolit pasti kita akan terbayangkan 100Plus or Revive. Itu antara minuman elektrolit yang terkenal dan banyak terdapat dipasaran kita. Namun jika kita mempunyai pilihan yang lebih baik seperti Performance Drink mengapa kita tak cuba untuk menikmati kehebatannya.

Performance drink merupakan minuman elektrolit yang berperisa oren dan lazat. Tetapi ia adalah berbeza berbanding minuman elektrolit yang lain kerana performance drink ini tidak bergas. Fungsi utama elektrolit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yang digunakan oleh saraf-saraf dan otot-otot badan.

Minuman elektrolit ini penting untuk tubuh kerana jika kandungan elektrolit dalam badan tidak seimbang dan terganggu, ia boleh membawa maut. Antara tanda-tanda badan kita sedang menghadapi tahap dehidrasi terlampau adalah:
  1. rasa haus yang terlampau.
  2. Kulit bibir mengelupas
  3. Rasa mual
Jika anda mempunyai tanda-tanda begini, disarankan untuk anda cepat-cepat mengambil minuman elektrolit. Oleh itu Performance drink adalah pilihan yang terbaik kerana ia memberi tahap dehidrasi yang lebih bain berbanding air biasa. Pasti anda akan rasa berbaloi memiliki Performance Drink dirumah.

Banyak lagi sebenarnya kelebihan Performance Drink selain daripada rasanya yang lazat dan tidak bergas. Antara kelebihan Performance Drink adalah:
  1. Ia terbukti secara klinikal dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air.
  2. Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.
  3. Campuran elektrolit OPTI-LTYE proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
  4. Terbukti secara klinikal. Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Drink Shaklee dapat mengurangkan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkn stamina.
  5. Tidak mengandungi perasa tiruan, oemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...