Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Tuesday, March 11, 2014

Punca Jerawat Belakang Badan

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

Salah satu sebab ada jerawat badan adalah berpunca dari toksin dalam badan. Kalau toksin sudah bermaharajalela dalam badan maka sudah pasti jerawat mula suka nak singgah. Kadang kita rasa kenapalah aku pakai macama-macam set kecantikan kulit tapi tak jalan jugak kenapa ye? Tak diserap dengan baik sebenarnya sebab badan penuh toksin.

Jadi perkara utama anda jika merasakan badan susah mula dipenuhi jerawat maka silalah nyahtoksin kan dia. Dengan cara mana? Kita boleh detox. Detox untuk buang segala keturunan toksin tu.

Pengamalan pengambilan alfalfa adalah bertujuan untuk membantu membuang toksin dalam badan. Kalau toksin banyak bukan sahaja jerawat singgah tetapi kulit pun jadi kusam. Oh tidak! Takut kan jadi kusam.  Kelebihan alfalfa complex ni memang banyak.


Alfalfa: Digelar raja segala tumbuhan. Khasiatnya yang membantu melawaskan pembuangan kerana adanya fiber di dalamnya. Ibaratkan pembantu kepada lecitin, ia membantu lecitin dengan membawa keluar lemak-lemak dan kolesterol dari badan. Pembantu yang baik! Ia juga adalah pakar detox kerana berupaya menyahkan bahan-bahan bertoksik dalam badan.



Tablet dia kecik je, senang ditelan hanya beberapa tablet sehari buat badan rasa ringan dan jerawat badan pun semakin lama semakin kering. Alfalfa bukan sahaja bertujuan untuk menyahtoksid dalam badan namun ia juga turut bertindak sebagai milk booster bagi ibu-ibu yang menyusukan anak.

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...