Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Wednesday, March 5, 2014

Set Kesuburan Shaklee

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

PENYERI RUMAHTANGGA, PENGIKAT KASIH SAYANG.. Kehadiran cahayamata memang ditunggu2 bagi pasangan yang mendirikan rumahtangga.. Bagi yang belum dikurniakan cahayamata,jangan berhenti berharap dan terus berdoa.Anak itu anugerah yang diberi oleh Allah kepada kita namun kita juga harus berusaha dan mencuba alternatif lain bg mengatasi masalah tersebut. 


SET KESUBURAN SHAKLEE

Untuk Isteri
❤GLA COMPLEX 
  • membantu dalam masalah ketidakseimbangan hormon seperti senggugut dan haid tidak teratur ☞bertindak sebagai penyubur dengan menghasilkan cecair subur di dalam serviks yang dapat membantu menyimpan sperma sehingga 5 hari 

❤ALFAFA COMPLEX 
  • membantu mengatasi rasa “sakit ketika bersama”, membantu atasi masalah keputihan, haid yang tidak teratur, senggugut 
  • membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti kacip fatimah). 


Untuk Suami
❤ZINC COMPLEX 
  • Zinc memberi kesan terhadap berbagai hormon termasuklah hormone sex, hormone thyroid, kemandulan bagi lelaki dan perempuan, prostate, thyroid yang tidak aktif . 
  • Kekurangan zinc juga dikatakan antara sebab kemandulan – Istilah yang di gunakan adalah “Below the level of technical sterility” bermaksud di bawah paras kesuburan. Ia mempengaruhi bilangan sperma (sperm count) dan pergerakannya (sperm motility). So, zinc ni mmg penting untuk kesuburan. 

❤VITA-E COMPLEX 
  • membantu meningkatkan hormon seks baik lelaki mahupun wanita.
  • Uniknya vitamin E shaklee kerana turut mengandungi silenium manakala vitamin E kebanyakkan di pasaran adalah dijual berasingan dengan silenium.
  • Ia juga sangat bagus untuk jantung tetapi waktu yang sama ia boleh meningkatkan pengeluaran hormon seks testosteron. 


Add On - Energizing Soy Protein (ESP)
  • Bagi mereka yang mengalami masalah kesuburan,ESP membantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat bagii meningkatkan tahap kesuburan dan peluang untuk hamil.


Rindukan kehadiran cahaya mata sebagai penyeri keluarga? Memang semuanya rezeki dari Allah tapi kita sebagai manusia perlu selalu berdoa dan terus berikhtiar.. 

SET KESUBURAN SHAKLEE merupakan satu alternatif kepada suami isteri yang sedang berusaha untuk mendapatkan anak.

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...