Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Tuesday, September 30, 2014

Jimat Pun Dapat, Cantik Pun Dapat

30 September 2014. Hari terakhir Promo Shaklee Collagen Powder Beli 6 Percuma 1. Harga biasa RM298.00. Jadinya kalau anda kongsi-kongsi beli dengan kawan-kawan atau adik-beradik seramai 7 orang boleh ler dapat sekotak Shaklee Collagen powder ini dengan harga hanya RM255.40. Bukan ker dah jimat RM42.60. Jimat pun dapat, cantik pun dapat.

Mahalnyer Shaklee Collagen Powder ini..... mesti isu harga nie yang terlintas di kepala anda biler dah tahu harga collagen powder nie. Tetapi, tahukah anda apa yang menyebabkan Shaklee Collagen Powder berharga sebegitu mahal. mesti ada sebab punyer. Jom kita selongkar apa yang menyebabkan ia mahal:
  1. Shaklee Collagen Powder adalah supplemen collagen yang mengandungi 4,000mg collagen RSS (sisik Ikan Merah) proprietari iaitu sejenis collagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak daripada sisik ikan merah.
  2. Shaklee Collagen powder mempunyai berat molekular yang rendah iaitu sekitar 1,000 Dalton ( berat molekular disukat dalam Dalton) dan ia menjadikan collagen ini mudah diserap oleh tubuh dan meningkatkan sintesiscollagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
  3. Tujuh ramuan utama terdiri daripada ekstrak biji camelia Japonica, collagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus Acdophilus, Vitamin C dan Vitamin B yang telah digabunfkan untuk meningkatkan keberkesanan Collagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.
Nampak tak ramuan-ramuan untuk Shaklee Collagen Powder nie. Nak tambah skit lagi tentang RSS (sisik ikan merah) tu. Tahukah anda yang ikan merah ini berada pada kedalaman 5000m dari paras laut. Ini menjadikan sisik ikan merah ini sebagai sumber collagen yang premium dengan kurangnya kadar penyerapan collagen oleh tubuh badan jika dibandingkan dengan collagen dari sumber yang lain. 

Dah beli mahal-mahal takkan pula kita nak harapkan hasil yang cincai-cincai jer. mesti kita nakkan hasil yang mantap dan meletup bukan. Apa yang akan dapat selepas kuarkan modal yang besar dengan membeli Shaklee Collagen Powder. Jawapannya adalah:


Itu jawapan kepada anda yang baru hendak berjinak-jinak dengan Shaklee Collagen Powder. Namun apa pula kata mereka-mereka yang sememangnya telah mengamalkan Shaklee Collagen Powder ini.




Dah bacakan apa itu keistimewaan Shaklee Collagen Powder nie. jadinya, jom kita pakat-pakat order dan pakat-pakat cantik. Cantik is subjektif....apa yang penting kita sendiri perlu tahu yang kita cantik dan kita sentiasa ingin lebih cantik.

Nota: Ingin mendapatkan konsultasi percuma...Anda boleh terus berhubung dengan saya. Anda juga boleh membuat pembelian terus secara online dengan menggunakan link di bawah atau pembelian boleh dibuat melalui saya. Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia.


**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...