Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Tuesday, September 9, 2014

Kawal Berat Badan Dengan Shaklee

Bertemu lagi kita pada kali ini....kali ini saya nak bercerita tentang set kurus Shaklee. Apa itu set kurus Shaklee. Betul-betul hebat ker set kurus Shaklee nie.


Set kurus Shaklee bertindak dengan 3 langkah. 

Langkah Pertama adalah untuk membuang lemak dan mendetoks toksin dalam badan kita. Produk Shaklee yang kita perlu ambil adalah Alfalfa dan Herb Lax. Kajian klinikal telah membuktikan  bahawa penggunaan jangka panjang daripada Alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa sahaja yang mengdungi saponin(seperti span) yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol. Herb-Lax bertindak dalam merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.

Langkah Kedua pula adalah proses pembakaran lemak. Produk Shaklee yang kita perlu ambil adalah Lecithin dan Omega Guard. Pengambilan Lecithin membantu mmpercepatkan proses pembakarn lemak untuk esan plangingan yang seimbang. Lecithin juga bertindak sebagai pembersih 'saluran darah' dan pengambilannya juga membantu mengemulsi dan metabolisme lemak dan kolestrol dalam badan. Omega Guard pula efektif untuk merendahkan kolestrol dan membantu mengawal masalah obesiti.

Langkah Ketiga adalah proses membina otot dan utuk mengelakkan kulit mengelebeh. Produk Shaklee yang perlu kita ambil adalah Energising Soy Protein (ESP) dan Cinch Shake Mix.Setiap kali anda minum Cinch Shake Mix, anda akan mendapat 24 gram protein, 24 jenis vitain dan mineral penting dan 6gram serat larut. Dicadangkan untuk Cinch Shaklee Mix diambil bersama 1 sudu ESP kerana protein digunakan untuk membina otot dan ototlah yang menaikkan kadar metabolisme dan juga membakar kalori. Makanan kaya protein juga boleh menahan klaparan yang mana boleh membantu mengurangkan  pengambilan makanan antara waktu makan.

Macam banyak jerproduk yang perlu kita ambil untuk set kurus Shaklee. JANGAN BIMBANG kerana andaboleh saja untuk ambil hanya Set Asas Kurus Shaklee. Set Asas ini terdiri daripada Lecithin, Alfalfa dan ESP.

Boleh Turun ker Berat Kalau Ambil Set Asas Jer?
Jawapannya adalah YA. Testimoni terdekat saya adalah sepupu saya sendiri. Beliau hanya ambil Set Asas Kurus Shaklee ini sahaja dan saiz bajunya telah bertukar daripada saiz 52 kepada 46. Tempoh pengambilan adalah selama 2 bulan. Komennya yang paling best adalah ESP sebab apabila makan ESP dia akan rasa kenyang dalam tempoh masa yang lebih lama berbanding selalu.

Nota: Ingin mendapatkan konsultasi percuma...Anda boleh terus berhubung dengan saya. Anda juga boleh membuat pembelian terus secara online dengan menggunakan link di bawah atau pembelian boleh dibuat melalui saya. Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia.


**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya,Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...