Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Monday, September 15, 2014

Aktiviti Hujung Minggu

Weekend atau pun hujung minggu..hari yang cukup indah. Apa agenda anda hujung minggu yang lalu. Seperti hari hujung yang lain juga sudah semestinya check in soho. Apa  saya buat di Soho nie? Banyak aktiviti yang boleh saya buat kat sini. Nak tahu, sms saya nanti saya akan ceritakan dan macam mana caranya untuk anda miliki soho kecil seperti ini. :)


Itu cerita hari Sabtu. Cerita hari Ahad plak??? Ari nie saya ada dating. Dating dengan program Shaklee. Hari untuk menambahkan ilmu dan memotivasikan diri. Inilah sebabnya saya suka bersama Shaklee kerana ia bukan sahaja berlandaskan bisnes semata-mata tetapi ia lebih kepada penambahbaikkan dalam kualiti hidup kita.


Untuk kali nie tempat dating di Hotel Sri Petaling bersama program "Shaklee Effect 3R Tour". Alhamdulillah, program yang telah dikendalikan oleh Master Norita telah berjalan dengan lancar. Program berjalan selama 4jam dan pelbagai ilmu telah dapat diperolehi dalam tempoh itu. 

Untuk program kali nie, bawak teman plak yer. Inilah peneman mama sepanjang 4 jam program dan sejam setengah utk perjalanan pergi & balik. Thanks sayang mama. Yang pasti balik tu claim reward nk kek ceri kat secret recipe. Apa-apa jer la adik, janji adik happy n mama pun happy. 


Mama best2 jer join aktiviti, dia plak best jer tdo
Inilah Keluarga Besar Kami Di Shaklee

Untuk anda berminta nak manjadi salah seorang daripada keluarga besar kami, anda boleh KLIK DISINI atau boleh terus berhubung dengan saya untuk maklumat lanjut. 

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya,Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...