Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Tuesday, September 9, 2014

Legakan Masalah Sebu Dengan Peppermint Ginger Plus

Baru-baru ini semasa raya, salah seorang sahabat saya telah mengunjungi kediaman saya untuk berhari raya. Yang tambah menariknya semasa saya sedang buat air di dapur saya nampak dia membelek-belek stok-stok vitamin Shaklee saya yang sentiasa ready stock untuk pelanggan-pelanggan saya. Tak lama selepas itu, sahabat saya nie bawa sebotol vitamin berwarna hijau ke dapur. Cuba teka botol apakah itu???

Tadaaaa....Inilah botol vitamin yang sahabat saya pegang tue. Peppermint Ginger Plus. Dia cerita pada saya yang dia kerap mengalami masalah sebu selepas makan dan akan menyebabkannya loya-loya. Jadi dia bertanya adakah Perppermint Ginger Plus nie dapat membantunya.

Dengan penuh Yakin saya katakan YA...Inilah produk Shaklee yang dapat membantu beliau. Ini adalah kerana Peppermint Ginger Plus ini terdiri daripada 4herbba dari Barat dan Timur dan dhasilkan di bawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini.

Saya cadangkan pada sahabat saya untuk mengambil Peppermint Ginger Plus 2 biji selepas makan..

Beberapa hari berlalu dia hubungi saya lagi dengan memaklumkan yang dia tidak lagi menghadapi masalah sebu malah perut juga menjadi lebih selesa. Alhamdulillah...

Perlu saya tekankan sekali lagi, Peppermint Ginger Plus bukan hanya untuk menyelesaikan masalah sebu tetapi juga ia sangat membantu dalam merawat atau mencegah masalah loya, gastrik, dan mabuk laut.

Nota: Ingin mendapatkan konsultasi percuma...Anda boleh terus berhubung dengan saya. Anda juga boleh membuat pembelian terus secara online dengan menggunakan link di bawah atau pembelian boleh dibuat melalui saya. Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia.

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease**

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya,Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...