Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Thursday, September 18, 2014

Aktifkan Anak Dengan Mealshake


Hai semua...Bertemu lagi kita pada entry kali nie. Nampak tak testimoni di atas. Itulah juga situasi yang pernah saya alami suatu masa dahulu. Menjadi masalah yang terlalu besar apabila kita senagai ibu terpaksa berhadapan dengan anak yang memilih makanan. Kalau makanan yang bukan selera dia x layan. Tapi takkan pula setiap hari nak bagi anak makan nasi dengan kuah sup kosong jer. Itu anak saya ler. Menu dia yang paling senang nak bagi makan adalah Nasi+sup kosong+telur dadar. selain daripada itu tgk sblh mata jer, makan sesuap dua jer.

sehinggalah saya bertemu dengan MealShake. MealShake telah menjadi pilihan saya untuk diberikan kepada anak-anak saya kerana:
  1. Lengkap dengan 24 jenis vitamin dan mineral.
  2. Kaya dengan serat yang membantu menyingkirkan lemak dari usus.
  3. minuman multivitamin tanpa perasa, pewarna dan gula tiruan.
  4. Mengandungi asid folik, kalsium dan magnesium untuk membina tulang dan sel-sel semasa membesar.
  5. Mengandungi vitamin A,C,E dan Zink sebagai antioksidan.
  6. Kaya dengan protein untuk menyihatkan sel-sel.
  7. Lengkap dengan B Complex dan zat besi untuk membentuk sel darah merah yang sihat.
Mealshake juga telah menjadi pilihan saya kerana manfaat-manfaat yang dapat anak saya perolehi apabila mengamalkan MealShake antaranya:
  1. Meningkatkan selera makan
  2. Melegakan sembelit
  3. Melegakan asthma/lelah
  4. mempercepatkan pembaikan luka
  5. Meningkatkan tahap tumpuan anak
  6. Kengelakkan kekerapan demam, selsema dan batuk
  7. Merawat luka seperti ekzema.
Itu adalah cerita saya setahun yang lalu. Kini anak2 saya tidak lagi mempunyai masalah dalam apa sahaja cerita berkaitan dengan makanan. Ini kerana anak saya akan makan dengan penuh selera tanpa mengira jenis-jenis makanan. Mereka juga semakin terhindar daripada serangan demam selsema dan batuk. Alhamdulillah. Ada juga diantara sahabat - sahabat saya memilih MealShake untuk diberikan kepada anak mereka.


Nota: Ingin mendapatkan konsultasi percuma...Anda boleh terus berhubung dengan saya. Anda juga boleh membuat pembelian terus secara online dengan menggunakan link di bawah atau pembelian boleh dibuat melalui saya. Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia.


Untuk belian sepanjang bulan Nov ini, promosi untuk bulan 9 ini adalah Beli 3 Percuma 1. Jangan lepaskan peluang ini . Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia.

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya,Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...