Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Friday, June 6, 2014

Aku Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang

Aku Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang...


Alhamdulillah...saya telah dipertemukan dengan Shaklee. Bersama Shaklee saya berasa semakin sihat dan bertenaga untuk melakukan tugas-tugas harian sebagai seorang Eksekutif di sebuah firma swasta dan juga melaksanakan tugasan harian dirumah seperti ibu-ibu yang lain. Saya berbangga dapat menjadi Supermom untuk anak-anak saya. 

Perubahan yang paling ketara yang dapat saya rasa adalah saya tidak lagi merasa penat apabila pulang ke rumah setelah pulang dari bekerja. tanpa perlu rehat saya boleh terus melaksanakan tugas harian di rumah pula. kiranya orang kata tak kenal erti penat lelah. Bila badan pun tak penat maka..... mulut pun dh ler kurang berleter. Sebabnyer perempuan nie hanya akan berleter apabila dia penat.hihihi...

Antara lain perubahan yang saya rasa adalah badan semakin ringan. biler badan dh terasa ringan bermaksud ia lebih memudahkan saya untuk jadi supermom...cuma tak boleh terbang seperti Superman jer lagi.

Dari segi yang lain pula, kulit saya semakin cerah dan berseri. Kalau dulu kulit muka saya paling ketara nampak kusam. Memang betul sebenarnya kecantikan dan keserian seseorang adalah apabila sistem dalaman kita berada dalam keadaan yang baik. Kecantikkan dalaman akan memancarkan kecantikan luaran. Paling best bila hubby tanya:

Hubby : Mama rasa, mama dulu lagi cantik ker or sekarang cantik lagi?
Saya : Papa rasa?
Hubby : Sekarang ler. Sebab makan Shaklee yek.

Senyum, tak perlu kata apa-apa. Kekadang best juga kan biler ditegur cmtu boleh ler melayan perasaan perasan sekejap. hihihi...

Dari segi yang lain pula, dulu saya selalu sakit pinggang dan lenguh2 badan biler bgn dari tidur. masa tu dh terasa tuanyer diri ini sebab dh sakit-sakit cam mak padahal umur br jer cecah angka 30an. (Nak perasan muda plak jap). Alhamdulillah, segala masalah yang saya hadapi itu hilang selepas saya mengamalkan produk Shaklee. Selain daripada itu dapat bonus point lagi tu. bukan sahaja sakit n lenguh-lenguh badan hilang tapi bangun pagi pun badan rasa segar dan bersemangat jer nk memulakan hari baru. Kiranyer klu setiap Isnin tu dah tak ader istilah "Monday Blues".

Kalau dahulu setiap kali nak datang bulan saya pasti diserang sakit tekak, batuk dan demam. Bila jumpa doktor, doktor kata apa yang saya lalui ini berpunca daripada ketidakstabilan hormon dalam badan saya apabila nak datang bulan. Tapi sekarang tidak lagi. Saya tidak lagi mengalami masalah sakit tekak or batk or demam biler nak datang bulan.

Dahulu saya mempunyai masalah untuk membuang sisa toksid dalam badan saya. kerap diserang sembelit melainkan time pregnant jer. Cam terbalik jer kan orang selalu kena sembelit masa pregnant. Tapi saya masa pregnant adalah tempoh paling lawas. Opsss...skit2 sudah. Sekarang dah jarang saya perlu hadapi situasi diserang sembelit.

Untuk tempoh 2 tahun saya mengamalkan Shaklee inilah perubahan yang saya dapat dan saya ingin kongsikan bersama anda semua. Semoga anda semua dapat membuat pilihan yang terbaik untuk diri anda dan keluarga anda.


Untuk anda yang berminat untuk mendapatkan produk-produk Shaklee, anda boleh terus terus berhubung dengan saya di 010-2310059 (Atira) dan saya akan memberi konsulatsi kepada anda bersesuaian dengan keperluan diri anda. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia.

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...