Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Wednesday, June 18, 2014

Rahsia kulit Gebu dan Cantik Dengan ESP

APA ITU MASKER ?


Masker wajah tidak asing bagi kita. Sering sekali  kita dengar dan lihat melalui iklan, cetak, radio, dan TV tentang masker nie kan. Masker banyak digunakan untuk meperhalus dan memperindahkan wajah sebab ada antara kita yang mengalami masalah dengan kulit wajah baik itu berminyak, jerawat, dan kusam.

Disini saya nak kongsi tips mudah untuk kulit gebu dan cantik dengan menggunakan ESP sebagai masker. Nampak macam lain macam sebab selalunya ESP adalah untuk minum.

Selain daripada khasiat untuk ibu mengandung, ibu menyusu, diet harian dan lain-lain lagi ianya sangat sesuai digunakan buat masker. Jimat pun jimat so tak risaulah sangat jika nak ambik produk luar yang kadang-kadang bahan kandungan bahan kimia dia pun kita tak tahu kan.

Apa yang anda perlu untuk buat Masker ESP yang best ni?

1. Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee.
2. Yougurt Ast - Cari yang tak ada buah ye
3. Sudu Besar
4. Mangkuk


Cara-cara untuk Masker
1. Ambil 2 sudu besar yogurt asli dan letakkan dalam mangkuk
2. Masukkan satu sudu besar ESP kedalam mangkuk dan gaulkan bersama yogurt hingga sebati
3. Sampukan Campuran Ke Kulit Muka sehingga rata.
4. Biarkan kering selama setengah jam.
5. Bilas muka dengan air bersih.


Dah macam resepi masakan la plak kan..Tapi yang penting masker nie sangat best. Ulang Setiap Hari untuk hasil yang lebih cepat. kadang-kadang tak sampai seminggu dalam 4 hari dahnampak kesan. Kulit nampak berseri dan lebih segar. Yang mana ada jerawat tu pun cepat kecut dan hilang. Tapi jangan masker je, minum pun perlu juga untukpembinaan sel-sel baru dari dalam. Masker Cuma luaran sahaja.


**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...