Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Monday, June 2, 2014

Cara Nak Dapatkan Kulit Yang Cantik

Cantik... Sebenarnya setiap dari kita memiliki persepsi yang berbeza tentang cantik. Walau aper pun persepsinya kita pasti mahu kelihatan cantik bukan..

Cantik adalah secara umumnya bagi setengah orang cantik merujuk pada rupa paras dan bentuk fizikal seseorang, ada juga yang menyatakan cantik adalah dari segi dalaman, iaitu menpunyai jiwa dan hati yang bersih dan baik, cantik juga boleh dirujuk pada baik kelakuan dan tingkah laku nye, pun begitu lagi elok dan cantik jika ketiga-tiga berjalan serentak.

Tak nak banyak cerita lagi, kali nie nk cerita tentang cantik yang pertama iaitu cantik yang merujuk kepada rupa paras seseorang. Cantik tidak semestinya putih dan gelap semestinya tidak cantik. 

Banyak-banyak petua-petua yang diperturunkan daripada nenek moyang kita cara-cara untuk mendapatkan kulit yang cantik. Antaranya adalah :
  1. Pernah tengok tak DAUN LOBAK? bukan lobak tapi daunnya. Tak kisah la lobak merah atau lobak putih. Ambil daunnya dan keringkan. Selepas betul-betul kering, ambil sedikit dan kisar dalam pengisar sampai jadi serbuk. Selepas itu, campurkan dengan MADU. Kacau sampai sebati. Ambil ramuan itu dan lumurkan pada muka. Biar selama 10 minit dan bilas. Lepas tu kawan-kawan boleh rasa yang kulit rasa lembap je.
  2. Kita selalu makan limau mandarin. Lepas dah habis makan, TOLONG jangan dibuang kulit LIMAU MANDARIN itu. Ambil kulit limau tu, keringkan di bawah sinaran matahari. Lepas kering betul-betul, kisarkan sampai jadi serbuk. Serbuk dia bau wangi je. Selepas itu ambil serbuk tu campur dengan sedikit gula hitam atau gula merah. Masukkan sedikit air suam dan kacau ramuan tu. Dah sebati, ambil dan lumurkan di muka. Sambil-sambil tu gosok perlahan-lahan di mana adanya kulit-kulit mati di wajah anda. Biar selama 10 minit kemudian bilas.
Nampak susah ke mudah. terpulang pada individu. Tetapi pada saya, pilihan saya adalah dengan menjaga kecantikan luaran dari dalam. Sebenarnya kecantikan luaran seseorang haruslah dimulai dengan kecantikan dalaman. Oleh itu suka untuk saya sarankan pengambilan supplemen adalah cara yang terbaik untuk dapatkan kecantikan luaran secara semulajadi.

Product Shaklee Untuk Kecantikan Kulit



ENERGIZING SOY PROTEIN : Protein sangat membantu dalam penghasilan sel kulit yang baru. Penting  untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protein untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam itu.
VITA-E COMPLEX : Melambatkan proses penuaan (kata nak awet muda), mengurangkan kesan parut dan jeragat serta mengawal penghasilan minyak di dalam liang kulit kita.

PROMO VITAMIN E BUY 6 FREE 1 SEDANG BERLANGSUNG DARIPADA 1 JUN 2014-30 JUN 2014.
Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia.

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...