Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Wednesday, June 11, 2014

Saya SID Anda

Saya merupakan Shaklee Independent Distributor Anda.
Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia
Cash On Delivery adalah untuk kawasan-kawasan sekitar Nilai, Salak Tinggi, Putrajaya, Cyberjaya & Equine Park
Saya memberikan konsultasi untuk anda. Jangan malu untuk bertanya. Saya sedia membantu.



♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...