Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Wednesday, June 25, 2014

Kenapa MLM Shaklee Jadi Pilihan Saya

MLM = Multi Level Marketing.

Apa itu MLM ? Ia juga dikenali dengan network marketing dimana kita memasarkan produk dan dalam masa yang sama kita boleh mengembangkan rangkaian perniagaan kita sendiri.
Seperti namanya, ia menunjukkan tahap beberapa orang memasarkan produk kepada pelanggan.

Seorang wakil jualan (juga disebut sebagai,ahli pengedar, rakan kongsi sekutu, atau persatuan) mendapatkan pelanggan dan merekrut serta melatih tenaga jualan lain untuk mendapatkan pelanggan.

Ok..tak nak cerita panjang-panjang sebab saya lebih berminat untuk bercerita tentang kelebihan / perbezaan MLM Shaklee dan yang lain-lain. 

Kenapa Shaklee menjadi pilihan saya di antara MLM-MLM lain yang ada kini.
  1. Potensi yang mudah.
  2. Peluang yang cerah.
  3. Modal yang sangat rendah.
  4. MLM yang sangat adil dan tidak seperti MLM yang lain yang mengutamakan mencari ahli semata-mata, tetapi Shaklee berpegang kepada produknya yang terbaik.
  5. Shaklee adalah syarikat yang stabil, yang telah lama bertapak di Malaysia dengan produknya yang selamat, berkesan dan mendapat kelulusan KKM.

Selain daripada itu juga, Shaklee turut menawarkan 3C:
  1. Cash - untung berbentuk duit iaitu Untung Jualan dan Bonus yang diberikan oleh Shaklee.
  2. Car - Bonus kereta yang diberikan oleh Shaklee.
  3. Convention - Ahli Shaklee yang aktif akan mendapat Award semasa majlis berlangsung.
Ahli bukan sahaja dapat duit tetapi ahli juga berpeluang mendapat pakej mengerjakan umrah dan pakej percutian yang ditanggung oleh pihak Shaklee.

Dalam menjalankan MLM, apa yang perlu kita pentingkan adalah pemilihan LEADER yang tepat. Ini kerana bersama group yang saya berada sekarang , kami mementingkan tentang nutrisi melaui coaching yang dijalankan. Sebagai mentor, kami akan memberi tunjuk ajar kepada anda untuk mencapat apa yang anda mahukan apabila menyertai bisnes ini. Untuk berjaya usaha yang bersungguh-sungguh dan berterusan sangat-sangat diperlukan. Tetapi usaha yang bersendirian tanpa bantuan daripada Leader / Mentor yang betul akan menyukarkan perjalanan anda ke arah mencapai kejayaan sehingga mendapat income bulanan 3-4-5 angka.

Sekiranya anda ingin mendapatkan tunjuk ajar daripada kami, anda boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut. Tidak wujud istilah terlambat selagi kita berusaha untuk memajukan diri kita sendiri. Sertai kami Di Shaklee untuk peluang merubah kehidupan anda sekeluarga.



♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...