Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Tuesday, June 24, 2014

Rahsia Set Menyusu Shaklee

Betul ker apa yang orang selalu cerita tentang vitamin Shaklee yang membantu menambah susu badan. Betulkah atau sekadar propaganda penjual?? Ada juga yang bertanya, “Jika saya amalkan set ini memang boleh jamin susu badan saya banyak ke?” Jawapannya terletak pada diri anda sendiri. Boleh jadi YA dan boleh jadi TIDAK. Jawapannya akan menjadi YA, jika anda sangat komited dengan rahsia yang bakal kami kongsikan.Jawapannya akan menjadi TIDAK, jika anda sambil lewa dan mengharapkan vitamin Shaklee menjadi “ubat ajaib”

Di sini, saya ingin kongsikan dengan anda semua dengan rahsia bagaimana untuk menambah susu badan dengan menggunakan vitamin Shaklee.

Rahsia pertama, anda perlu mengikut jadual makan yang disediakan. Tips EKSLUSIF dengan pengambilan vitamin pada masa tertentu membantu proses “booster”

Rahsia kedua, pastikan pengambilan air masak adalah 3 liter sehari paling minima. Pasti ramai yang sudah pening kepala. Jangan risau kerana tips pengambilan air masak dikongsikan sehingga anda minum tanpa disedari.

Rahsia ketiga, pam setiap 3 jam sekali bagi ibu bekerjaya. Tidak tahu bagaimana untuk susun jadual pam anda. Azra Vitamin 4u dapat membantu anda menyediakan jadual pam untuk panduan anda.

Penyusuan susu badan tidaklah terlalu sukar jika ibu-ibu sekelian mengetahui tips & trick .

Sekarang saya akan bongkarkan senarai vitamin Shaklee yang perlu anda gabungkan dengan rahsia di atas.

Sudah semestinya Set 3M – Make More Milk . Pilihan ramai ibu menyusu dan sudah pasti mereka sangat berpuas hati dengan pelaburan yang dikeluarkan.


Ramai yang terkejut pada mulanya kerana mereka perlu ambil 6 jenis supplement. Tetapi anda perlu tahu yang setiap satu daripada produk ini akan memberikan manfaat kepada anda dan bayi anda. InsyaAllah.

Bukan sahaja susu badan semakin meriah, anda mendapat pelbagai bonus percuma dengan set ini.

Bonus Pertama :
Kulit yang cantik serta mulus.

Bonus Kedua :
Penurunan serta pengawalan berat badan.

Bonus Ketiga:
Badan yang sihat serata cergas

Bonus Keempat :

Hubungan keintiman suami isteri yang lebih mesra


**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya,Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...