Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Thursday, January 1, 2015

Cabaran 31 Hari Mencari Cinta

Cabaran 31 hari Mencari Cinta... Apa itu cabaran? Perkataan cabaran, mempunyai sedikit nilai semangat dan ketinggian maksud dalam perkataan. Ia adalah berbeza dengan maksud masalah yang membawa erti sesuatu kesusahan, dan kesukaran. Dengan cabaran, kita seolah-olah perlu melaluinya dengan tabah dan penuh strategi. Cabaran seolah-olah mencabar kita untuk melaluinya dan menuju ke arah kejayaan. 

31 hari bersamaan dengan sebulan di bulan Januari, March, Mei, July, Ogos, October dan Disember. Cabaran saya untuk bulan ini adalah berkaitandengan 31hari di bulan Januari.

Mencari??? Berbalik kepada apa yang kita cari. apa yang saya cari sepanjang bulan Januari ini adalah Cinta.

Apa Itu Cinta???
Ramai yang tahu tentang cinta. Ramai yang tahu menyebut perkataan cinta. Ramai yang tahu bagaimana ingin meluahkan kata-kata cinta. Tetapi adakah anda tahu apa itu cinta yang sebenarnya? 

Sifat Cinta
Cinta itu suci, mahal dan tinggi tarafnya. Sifat cinta itu sempurna. Jika tidak, cinta akan cacat. Itulah cinta sebenar cinta.

Cinta Wujud Sejak Dilahirkan
Rasa cinta sedia wujud di dalam jiwa manusia sejak manusia itu lahir ke dunia. Cuma manusia akan melalui tahap-tahap kelahiran cinta bermula dari cinta kepada belaian ibu, membawa kepada cinta kepada kekasih dan akhirnya setelah puas mencari cinta suci, maka akan cinta kepada Tuhan. Wujudnya cinta itu tidak dapat dilihat tapi dapat dirasa dan cinta sebenar cinta itu suci murni serta putih bersih.

Cinta Itu Indah
Walaupun kewujudan cinta tidak bisa dilihat, tetapi cinta itu indah dan cantik. Cantiknya itu tulin dan tidak ia bertopeng. Bukan saja ia cantik malah suci murni, bercahaya gemerlap dan putih bersih.

Banyak sebenarnya persepsi tentang cinta... Cinta yang saya ingin cari pada kali ini adalah cintakan kesihatan tubuh badan kita. Apakah itu Cintakan kesihatan??? Tunggu sehingga 31 januari nanti yer.InsyaAllah, anda akan bertemu jawapannya.

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya,Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...