Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Wednesday, January 14, 2015

Kenapa Vivix Shaklee Mahal???

Anda pasti pernah dengar tentang Vivix Shaklee bukan. Fakta pertama yang anda dengar mengenai Vivix Shaklee adalah MAHAL. Tahukah anda sebotol Vivix Shaklee berharga RM475.00 sahaja. Kenapa ader perkataan sahaja tu, sebab kalau dekat cek tulih berjuta-juta amount pun tetap ader perktaan sahaja kan.hihihi...

Ok, berbalik kepada fakta mengenai Vivix Shaklee. Tahukah anda kenapa Vivix Shaklee ini mempunyai nilai harga sebitu rupa. Sebabnya Vivix Shaklee HEBAT DAN ISTIMEWA.

Apakah kehebatan Vivix Shaklee?

a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Apakah Keistimewaan Vivix Shaklee?
  1. Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  2. Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  3. Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  4. Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  5. Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  6. Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
  7. Membantu merawat penyakit parkinson
  8. Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  9. Meningkatkan kesihatan imum badan
  10. Menggalakan kesihatan keseluruhan

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Dan semestinya anda berasa nilai yang dikeluarkan adalah sangat berbaloi. Nak lebih berbaloi, anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan VIVIX dengan harga promo sekaligus dengan belian 2botol Vivix anda akan mendapat keahlian secara automatik. Semestinya lagi bila anda telah menjadi ahli Shaklee anda akan dapat membuat belian mana-mana produk Shaklee dengan harga ahli.

Nota: Ingin mendapatkan konsultasi percuma...Anda boleh terus berhubung dengan saya. Anda juga boleh membuat pembelian terus secara online dengan menggunakan link di bawah atau pembelian boleh dibuat melalui saya. Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia. 


**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya,Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...