Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Friday, January 16, 2015

Alfalfa Shaklee dan Lelaki

Biasa kita dengar kalau sebut Alfalfa jer seperti sinonim dengan pengguna wanita kan. Seperti kita semua tahu, alfalfa banyak manfaat yang sangat beerti dalam kehidupan seorang wanita. Namun, tahukah anda yang Alfalfa turut mempunyai peranan yang tak kurang hebatnya dalam kehidupan seorang lelaki.

Kebaikan Alfalfa Kepada Lelaki
1. Alfalfa membuang toksin dalam badan dan mengurangkan keasidan tubuh.

Alfalfa adalah tumbuhan beralkali tinggi yang sangat penting untuk mengembalikan kenormalan badan yang berasid, membuang toksin dari badan, membersihkan hati, kolon darah dan mencantikkkan kulit!

Jadi, jejaka2 yg ada masalah gout sebab terlebih asid tu elok sangat makan alfalfa!

2. Alfalfa perbaiki tahap kolesterol
Jika makan alfalfa bersama produk pemecah lemak lecithin dan Omega, alfalfa membantu menurunkan kadar kolesterol jahat dan memecahkan lemak dan membuangnya dari tubuh. Oleh itu korang akan rasa sihat, dan penyakit seperti sakit jantung, stroke, dan darah tinggi dapat dicegah.

3. Memperbaiki alahan dan resdung
Terutamanya untuk mereka yang resdung. Penggunaan secara berterusan (3-10 biji sehari) dapat mengurangkan masalah resdung dan memulihkannya!. Ramai pelanggan bgtau dah boleh makan seafood, belacan dan dah tak bersin-bersin waktu pagi lagi.

4. Mengurangkan masalah badan berbau
Mulut berbau, badan berbau, ketiak berbau, nafas berbau adalah tanda lebih asid dalam badan. So lepas makan alfalfa insyaAllah masalah berbau -berbau ni dapat diatasi. Jangan biarkan hidup anda diselubungi bau busuk!

5. Mengatasi sembelit
Walaupun orang lelaki jarang sembelit tapi ada juga yang kena sembelit. Alfalfa kaya serat dan ia agen pelawas terbaek!

6. Mengurangkan masalah jerawat
Jerawat pada muka dan wajah adalah tanda lebihan toksin dalam badan, jadi untuk memulihkannya, makanlah alfalfa 10 biji sehari supaya toksin2 dalam badan dapat dibuang.

Apa keistimewaan alfalfa jenama Shaklee berbanding yg lain?
Shaklee hanya menggunakan alfalfa terbaik yang tumbuh di California yang kaya dengan pelbagai jenis zat termasuk kalsium fosforus ,zat besi dan magnesium serta klorofil, bioflavonoid, pelbagai mineral dan vitamin (It isorganically grown, using the tender green leaves not the stems of the plant.The raw powder is pressed into easy-to-swallow tablets (with very low heat to preserve natural enzyme activity).. 


Dan yg bestnya Shaklee Alfalfa Complex tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna, bahan pengawet tambahan, fungisid,bakteriosid, hormon2 sintetik,pengawalatur tumbesaran atau bahan2 kimia.

Sepanjang Bulan Januari ini Alfalfa didatangkan dengan promo hebat iaitu:
Beli 6 Percuma 1
Beli 2 Potongan 5%



Nota: Ingin mendapatkan konsultasi percuma...Anda boleh terus berhubung dengan saya. Anda juga boleh membuat pembelian terus secara online dengan menggunakan link di bawah atau pembelian boleh dibuat melalui saya. Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia. 


**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya,Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...