Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Monday, January 12, 2015

Cabaran "Saya Rajin Update Blog Saya"

Alhamdulillah, untuk minggu lalu punya cabaran saya telah berjaya melaksanakannya dengan sempurna. Terima kasih semua yang sudi menjadi pembaca setia blog saya ini. Saya akan sentiasa memperbaiki cara penyampaian maklumat dan ilmu pada anda. Sekiranya terdapat sebarang pandangan harap anda sudi memberi maklumbalas di ruangan komen yer. InsyaAllah segala pandangan akan saya terima dan perbaiki segalanya di masa hadapan. Jangan malu Jangan segan yer.hihihi...

Untuk minggu ini, ada lagi cabaran yang perlu saya sahut. Wah..dengan penuh bersemangat gitu. Chaiyok2...saya pasti boleh. anda pun pasti boleh menjadi pembaca setia saya yer. Saya akan cuba berkongsi ilmu2, tips2, petua2 dan isu2 berkaitan mengenai kesihatan dengan anda.

Untuk bulan ini penumpuan penceritaan saya adalah berkisar tentang produk-produk yang boleh anda dapatkan dengan harga promo sepanjang bulan ini. Apa produk promo untuk bulan ini... Dah lupa yer. Tak per, tidak menjadi masalah. Sepanjang bulan January 2015 ini terdapat 3 produk yang boleh anda dapatkan dengan harga promo.


Vivix
Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberikan impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahap selular.
  1. Melindungi dan membaiki selular DNA
  2. Memberikan impak positif kepada pengawalan genetik
  3. Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru mitochondria)
  4. Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End Product)
Alfalfa
Alfalfa telah digunakan oleh manusia sejak lebih dari 2500 tahun dan telah dikenalpasti sebagai makanan yang paling kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian. Ia membekalkan nutrisi yang mana kebanyakkannya tidak terdapat di dalam buah-buahan dan sayuran.


Vitalea
  1. Membekalkan 19 vitamin dan mineral keperluan
  2. Sumber kalsium pembina tulang
  3. Bekalan harian untuk Vitamin B
  4. Baik untuk kesihatan kanak-kanak
sekiranya anda ingin mendapatkan produk ini dengan harga promo sepanjang bulan january ini anda boleh hubungi saya yer..

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :+(6)010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Dengkil & Equine Park

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...