Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Monday, December 30, 2013

Apakah Kolagen

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

Kolagen merupakan protein yang paling banyak terdapat di dalam badan manusia. Malah ia menyumbang kepada kira-kira 75% berat dalam tahap kulit yang sihat. Tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rupa yang sihat dan menampilkan susuk tubuh yang muda.

Sebab dan Kesan Kehilangan Kolagen
Semakin usia meningkat, kolagen di dalam badan semakin berkurangan. pengurangan kolagen menyebabkan pembentukan kedutan dan munculnya tanda-tanda penuaan lain seperti:
  1. Kulit berkedut, kering dan melayut
  2. Kuku rapuh dan tidak kukuh
  3. Rambut halus dan gugur  
Kemerosotan semulajadi ini boleh dipulihkan melalui makanan tambahan. Pengambilan tetap makanan tambahan kolagen dapat menggantikan kolagen yang hilang dan memelihara kulit. Faedah-faedah makanan tambahan kolagen termasuk dapat menyegarkan semula kulit sihat, mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan, menguatkan kuku dan menyuburkan rambut.

Halangi tanda-tanda awal penuaan dengan memperlahankannya melalui pengambilan supplemen kolagen. Jika anda ingin mempunyai kehidupan yang hebat, rasa lebih muda, jagalah kesihatan dan berikan tubuh anda bekalan kolagen yang mencukupi.

Tahukah anda:
Kolagen membentuk 90% protein matriks tulang-tulang dan dua pertiga dewasa tulang rawan artikular. Oleh itu, kehilangan kolagen juga boleh menjejaskan kesihatan tulang-tulang anda dan sesendi.
  • Tulang-tulang lemah
  • Sendi kaku  
SHAKLEE COLLAGEN POWDER
Untuk Rasa Lebih Sihat, Kulit Lebih Muda Menawan  

Bersama Shaklee kita boleh mendapatkan sumber kolagen yang semulajadi dan terhebat. Shaklee Kolagen Powder merupakan supplemen kolagen yanmg hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snipper Scale) Collagen, Kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfafia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Kolagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan di pek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

Dah tahu aper itu kolagen n dah tahu kolagen aper yang terbaik dan terhebatkan..Jom dapatkan Shaklee Kolagen Powder dengan tawaran harga menarik dari saya di Azra Vitamin 4u. 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...