Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Thursday, December 26, 2013

Bagaimana Meal Shake Berperanan Menambah Berat Badan Anak

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 


Sebagai seorang ibu atau bapa, pastinya kita akan risau apabila perkembangan berat anak kita tidak setara dengan rakan2 sebayanya yang lain. Pasti kita terfikir aper yang menyebabkan anak aku kurus n anak org normal jer berat bdnnya. 

Sebelum ini, anak saya sangat2 memilih dalam selera makannya. Yang anak saya makan hanyalah spagethi carbonara n nasi ayam..selain daripada itu dia akan tolak. tapi biler dh selalu menu yang sama mesti dia pun jemu dan selera makan dia kurang n berat badan pun makin menurun. Jadi saya cari alternatif untuk selesaikan masalh ini dan jawapannya hanyalah dgn pengambilan mealshake.

Persoalannya, bagaimana MealShake berperanan dalam menambahkan berat badan anak saya.
  1. Mealshake Shaklee adalah supplement - MAKANAN TAMBAHAN dan bukannya ubat ajaib untuk menambahkan selera anak anda.
  2. Mealshake menyokong keperluan nutrisi yang diperlukan untuk proses tumbesaran anak-anak.
  3. Mealshake mengandungi 23 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh anak-anak.
  4. Vitamin-vitamin dan mineral-mineral yang terdapat dalam Mealshake dapat memperbaiki fungsi tubuh termasuk isyarat selera makan.
  5. Mealshake sebagai pelengkap vitamin dan mineral. Anak-anak yang sedang membesar sangat-sangat memerlukan makan tulen yang berkhasiat mengikut piramid makanan.
  6. Mealshake dapat meninggikan sistem imun tubuh anak anda. Jadi anak anda InsyaAllah akan jarang jatuh sakit. Apabila anak kita kerap jatuh sakit maka selera makan anak-anak akan turut menurun sekaligus menyebabkan berat badannya turut menurun.
InsyaAllah, kita sebagai ibu n bapa pastikan mencari yang sesuatu yang terbaik untuk anak-anak kita dan salah untuk kita mencuba, mungkin ini adalah yang terbaik untuk anak-anak kita.

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...