Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Monday, December 16, 2013

Rahsia Banyakkan Susu Dengan Shaklee

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 


Rahsia pertama, anda perlu mengikut jadual makan yang disediakan. Tips EKSLUSIF dengan pengambilan vitamin pada masa tertentu membantu proses “booster”

Rahsia kedua, pastikan pengambilan air masak adalah 3 liter sehari paling minima. Pasti ramai yang sudah pening kepala. Jangan risau kerana tips pengambilan air masak dikongsikan sehingga anda minum tanpa disedari.

Rahsia ketiga, pam setiap 3 jam sekali bagi ibu bekerjaya. Tidak tahu bagaimana untuk susun jadual pam anda. Mychibibox sediakan jadual pam untuk panduan anda.

Penyusuan susu badan tidaklah terlalu sukar jika ibu-ibu sekelian mengetahui tips & trick .

Vitamin Shaklee yang perlu anda gabungkan dengan rahsia di atas.

Sudah semestinya Set 3M – Make More Milk . Pilihan ramai ibu menyusu dan sudah pasti mereka sangat berpuas hati dengan pelaburan yang dikeluarkan.


Ramai yang terkejut pada mulanya kerana mereka perlu ambil 6 jenis supplement. Tapi nanti dulu, kami tidak suka hati letak set ini tanpa memastikan setiap satu daripada product ini akan memberikan manfaat kepada anda.InsyaAllah.

Bukan sahaja susu badan semakin meriah, anda mendapat pelbagai bonus percuma dengan set ini.

Bonus Pertama :
Kulit yang cantik serta mulus.

Bonus Kedua :
Penurunan serta pengawalan berat badan.

Bonus Ketiga:
Badan yang sihat serata cergas

Bonus Keempat :
Hubungan keintiman suami isteri yang lebih mesra

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...