Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Thursday, December 26, 2013

Omega Guard Untuk Anak-Anak Berkahak dan Selsema

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

Seorang ibu dan bapa memang sangat sayangkan anaknya. Jika anaknya sakit, mereka sanggup berhabisan duit asal dapat menyihatkan serta menceriakan kembali si anak. Antara permasalahan yang sering diajukan pada saya adalah supplement untuk anak-anak yang mengalami masalah berikut :

  1. Lemah antibody badan – jika seorang demam di taska / pusat asuhan kanak-kanak, anaknya  pun akan kena tempias
  2. Bangun pagi dengan hidung selsema serta tersumbat. Adakalanya sehingga sukar untuk bernafas
  3. Masalah kahak yang banyak
  4. Penyakit athma yang merupakan penyakit genetic yang diwarisi
Bagi kanak-kanak, saya suka menyarankan untuk ibu bapa memberikan anak mereka supplement fish oil seawal kecil lagi. Minyak ikan yang dimaksudkan adalah bukan daripada hati ikan tetapi daripada ikan sebenar yang kaya dengan DHA serta EPA bagi memastikan sel-sel otak mendapat signal yang kuat untuk dihantar kepada saraf-saraf. Oleh itu Omega Guard Shaklee adalah jawapannya..


♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...