Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Thursday, December 26, 2013

Set Ibu Hamil

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 


Adakah anda sedang hamil??
Adakah anda sering mabuk sehingga tidak larat membawa diri??
Adakah anda rasa kejang kaki serta sakit pinggang??
Adakah anda mengalami masalah hemoglobin rendah??
Adakah anda muntah setiap kali makan??



Vitamin yang boleh diamalkan sepanjang tempoh kehamilan adalah:

Vitalea with iron – Dilengkapi dengan 28 jenis multivitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan kita. Zat besi penting untuk tumbesran bayi serta dalam penghasilan hemoglobin bagi memastikan paras hemoglobin pada paras normal.

B-complex with folic acid – Shaklee B-complex dilengkapi dengan 8 jenis kumpulan Vitamin B termasuk folic acid. Folic acid penting untuk membantu melindungi bayi dalam kandungan anda daripada mengalami masalah sistem saraf ( tiub neural) seperti spina bifida. 12 minggu pertama adalah tempoh otak serta sistem saraf bayi terbentuk dan membesar dengan cepat.

Vitamin C – Penting untuk membaiki tisu-tisu dan penghasilan kolagen. Membantu tumbesaran yang elok dan menguatkan tulang dan gigi.Selain itu, kombinasi bersama-sama iron untuk penyerapan optimum.

Omegaguard – Minyak ikan untuk perkembangan otak bayi. Tahukah anda pengambilan omega-3 fatty acid semasa kehamilan boleh mengurangkan risiko kelahiran pramatang??

Ada 2 supplement lagi yang sangat disarankan untuk anda ambil adalah:

OsteMatrix - sumber calcium magnesium untuk pertumbuhan tulang bayi, mengurangkan kekejangan serta sakit pinggang semasa hamil dan paling best, membantu pelawasan..NO MORE SEMBELIT masa mengandung yea. Jika tidak boleh minum susu, ini adalah alternatif terbaik anda.

ESP - Amino acid yang membentuk protein adalah bahan asas untuk pembentukan sel kita termasuk badan bayi anda. Pengambilan protein sangat penting semasa hamil terutamanya pada trimester ke 2 dan ke 3 di mana bayi anda sedang membesar dengan pantas. Malah payudara dan organs lain juga membesar selari dengan keperluan pertumbuhan bayi anda 
( Sumber :Baby Center )

Antara kelebihan-kelebihan lain yang akan anda nikmati biler mengamalkan ESP.
  1. Berat badan naik dengan terkawal.
  2. Muka pon tak nampak kembang sangat@sembab.
  3. Dapat mengelakkan kekejangan kaki @ simpul mengkarung
  4. Muka lebih berseri-seri, kata mereka nampak glowing.
Kandungan saya dah masuk 7-8 bulan, boleh ke ambil???
Ya, sangat boleh. Jangan risau kerana anda boleh terus mengambil set ini semasa berpantang dan sepanjang tempoh menyusukan anak. Jadi tiada istilah membazirkan???

Jom hubungi kami untuk kenali vitamin shaklee anda dengan lebih lanjut.

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...