Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Tuesday, December 31, 2013

Kenapa Set Kurus Shaklee Jadi Pilihan

KURUS!!! Saper yang xnk kurus kn..berlambak produk-produk yang berada di pasaran untuk membantu anda untuk kurus. Tapi yang mana satu pilahan hati. Yang A ker atau yang H ker atau yang S ker...Banyak sesgat pilihan. Aperpun pilihan yang ditawarkan terserah pada anda untuk membuat pilihan. 

Tapi aper yang saya nak terangkan disini adalah kenapa Set Kurus Shakle Jadi Pilihan?

Sebab yang paling utama - Selamat dan semulajadi.
Set ini menjadi pilihan ribuan orang disebabkan faktor ia adalah Selamat dan Semulajadi. Set ini juga halal dan mendapat kelulusan KKM. Dua faktor ini yang sangat dititik beratkan oleh kebanyakkan orang disebabkan terdapat banyak sangat produk kurus dan pelansingan yang merbahaya di pasaran.

Sebab Kedua - cara penurunan badan secara sihat
Biler kita amalkan Set kurus tidak semestinya kita boleh makan sesuka hati kita. Disiplin diri sangat penting. Klu tidak disiplin beli produk beribu dan jalani rawatan berpuluh ribu pun tetap x kurus juga. 

Apa yang perlu anda lakukan adalah kawalan pemakanan dan melakukan aktiviti basic yang membakar kalori. Disiplin yang saya maksudkan tadi bukanlah bermakna kita tak makan terus.tapi kita kurangkan portion makanan kita. Kurangkan Karbo (nasi, mee, dll) dan lebihkan pengambilan protein(lauk pauk).



Lagi satu perkara yang perlu kita tahu adalah penurunan berat dengan Shaklee adalah perlahan tetapi ia tidak akan kembali ke berat asal ketika gemuk jika betul caranya. Tidak perlu kita harapkan penurunan secara mendadak sebab ia adalah tidak sihat.
Majalah RAPI April 2012:
Elakkan Diet Drastik : Pengurangan berat badan sebanyak 1kg sebulan adalah lebih baik daripada turun berat badan dengan banyak secara drastik dan mendadak. Ia boleh mengganggu kesihatan dan tidak mustahil jika anda berhenti berdiet, berat badan juga akan bertambah secara mendadak atau lebih teruk dari dahulu.
Oleh itu pilihan ditangan anda. Banyak produk pelansingan memberikan janji-janji palsu tetapi tidak bagi Shaklee. Jika anda nk mengetahui lebih lanjut mengenai Set Kurus Shaklee KLIK SINI 

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...