Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Thursday, January 9, 2014

Bagaimana GLA Complex Membantu Wanita

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

Kali nie nak story tentang vitamin yang sangat2 setiap wanita miliki. Apa lagi kalau bukan GLA Complex. Apa yang menarik tentang GLA Complex nie. GLA complex dikatakan dapat:


Mengatasi Masalah Senggugut
Membantu Cepat Hamil
Mendapatkan Kulit Sihat & Bebas Jerawat
Menurunkan Paras Kolestrol
Anti Penuaan

Macam mana menarik tak untuk wanita-wanita diluar sana. Tapi macam mana plak GLA Complex nie dapat membantu kita mengatasi masalah-masalah ini. Ini jawapannya:

Bagaimana GLA Complex membantu mengatasi masalah senggugut?
GLA Complex menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan. Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara traditional bagi melesagakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid.

Bagaimana GLA Complex membantu cepat hamil?
GLA Complex membantu seorang wanita menghasilkan cairan serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih telur. Cairan ini yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari.

Bagaimana GLA Complex membantu mendapatkan kulit yang sihat dan bebas jerawat?
GLA Complex bukan saja baik untuk kitaran haid dan menstabilkan hormon badan wanita tetapi juga anti inflamasi dan boleh merawat kulit muka dari dalam. Kandungan minyak borage di dalam GLA Complex ini boleh melembabkan kulit mukadan merawat jerawat terutama yang ada masalah jerawat batu serta yang ada masalah kulit muka kering dan kasar.

Bagaimana GLA Complex membantu menurunkan paras kolestrol.?
GLA Complex pada asalnya bukan produk untuk kurus tetapi kandungan Omega 6 di dalamnya membantu membakar lemak dan menghadkan selera makan kita. Ambil GLA Complex sebelumtidur supaya lemak dibakar ketika kita tidur.

Bagaimana GLA Complex bertindak sebagai anti-penuaan?
GLA Complex baik untuk kesihatan, melelembutkan dan menganjalkan kulit. Digunakan secara meluas dalam kosmetik, kerana kombinasi Omega 3 dan Omega 6 asid lemak menyuburkan epidermis. Tinggi dalam asid salissik, minyak borage yang dugunakan secara meluas dalam kosmetik sebagai anti-jerawat dab anti-septik.

Untuk Wanita-wanita yang hendak dapatkan GLA Complex untuk keserian hidup anda cepat hubungi saya di 010-2310059 (Atira-859157)

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...