Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Monday, January 20, 2014

Pengambilan Set Naikkan Berat Skly

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

Sebelum ini saya pernah menceritakan tentang faktor-faktor penyebab mengapa berat badan susah nak naik dan supplement aper yang boleh diambil untuk membantu proses pertambahan berat badan. Entry penuh: KLIK DISINI

Pada entry kali ini saya kongsikan pula tips untuk menaikkan berat badan dan saranan menu yang boleh diaplikasikan dalam proses menaikkan berat badan. Kebiasaannya pengguna yang mengamalkan pengambilan MealShake, B Complex dan Vita-Lea akan mengalami kenaikkan berat badan dalam lingkungan 2kg selepas sebulan.

Saranan Menu
Pagi (Sarapan)
  • Terserah mengikut selera dan pilihan - Nasi Lemak/nasi goreng/dll. semestinya perlu ada daging/ayam/telur/ikan.
  • Minum susu 1 gelas (bancuh bersama 1 sudu MealShake-ikut pilihan dan kesesuaian anda:boleh dibancuh bersama ribena oatau sunquick)
  • Makan B-Complex (1tabs) dan Vita-Lea (1tab) bersama air kosong.
Brunch (Makan dalam jam 10pagi)
  • Makan roti
  • Minum segelas susu
Tengah hari/lunch
  • Makan siang yang bergizi seperti biasa. Contoh : Nasi + lauk ayam/daging/ikan
Minum Petang/Tea Time
  • Makan roti
  • Minum susu 1 gelas (Bancuh dengan 1 sudu mealshake)
Makan Malam (sebaiknya 3-4jam sebelum tidur)
  • Nasi+lauk
  • Makan Vitalea 1 biji
10minit sebelum tidur
  • Makan sekeping roti
  • Minum segelas susu.

Peraturan Pengambilan
Senaman sehari 10 minit paling kurang. Tidak perlu melakukan senaman yang berat. Cukuplah dengan mengangkat botol air mineral yang 500ml itu. Isi air di dalamitu. Angkat macam angkat berat ataupun anda boleh skipping atau apa-apa senaman untuk membina otot badan dan jangan mkn makananringan dan ikut jadual itu selama sebulan.

Serba sedikit penerangan mengenai MealShake, Vitamin B dan Vitalea

Meal Shake - Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19vitamin dan mineral yang penting. Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Rasanya sedap seperti milk shake.

Vitamin B-Complex - Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. berfungsi untuk mengawalatur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan

Vita-Lea - Membekalkan 23jenis vitamin pentingbersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin,rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegak penyakit tiroid @ beguk. Kebiasaannya tiroid ini terjadi kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vita-lea Shaklee). Supplement juga penting untuk diet atau slim yang mana walau kita kurang makan namun pengambilan Vita-Lea banyak membantu badan rs bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yng sentiasa tegang,mengelak pitam dan pening.

Produk ini hanya sesuai untuk golongan yang kurang berat badan dan ingin mencapai berat badan ideal.

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...