Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Friday, January 3, 2014

Omega Guard & Lecithin, Mana Yang Lebih Hebat

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 


Lecithin vs Omega guard Shaklee~ Mana lebih handal hapuskan lemak dalam badan???

Post ini khas buat peminat slimming set shaklee.Slalunya customer2 mesti tanya,antara lecithin dengan omega guard ni mana lebih bagus dan handal untuk hapuskan lemak???


kenapa omega kena makan 3 biji je,lecithin kena makan 6 biji???

kenapa omega lebih mahal dari lecithin???


Jawapannya...

lecithin ni ibarat naik kereta kancil...

omega ni plak ibarat naik kapal terbang yang laju gilerr tu tau..


Ini bermakna

omega ni memang lebih cepat bakar lemak berbanding lecithin yang hanya memecahkan lemak bukan membakar lemak. Maka bersesuaianlah dengan harganya dan kesannya yang memang lebih pantas berbanding lecithin.

Tapi ini tak bermakna
Makan Lecithin x bleh kurus. Jangan risau,makan lecithin pun boleh kurus cuma tak sepantas omega. Kedua-duanya adalah pembasmi lemak yang handal sebenarnya.

Semuanya berhantung pada bajet
Klu anda mempunyai bajet rendah sikit boleh ambil lecithin,yang bajet tinggi2 tu boleh ambil omega guard. Yang bajet superrr tinggi dan nak kesan bakar lemak laju macam jet pejuang boleh ambil dua2 skali ye.


Kesimpulannya...

lecithin atau omega dua2 sangat handal untuk menyingkirkan lemak2 degil dalam badan kita...anda boleh buat pilihan mengikut bajet dan keperluan anda..jadi apa tunggu lagi???

Jom lah dapatkan penghapus lemak tebaik ni...jom kurus secara sihat bersama Shaklee...malah anda juga akan dapat BONUS...bacaan kolestrol pun TERKAWAL DENGAN OMEGAGUARD!


♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...