Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Saturday, January 11, 2014

Set Ibu Hamil

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 


Sepanjang tempoh kehamilan, tubuh ibu mengalami banyak perubahan untuk tumbesaran bayi di dalam kandungan dan juga sebagai persediaan untuk proses bersalin dan selepas bersalin. Nutrisi yang baik dan mencukupi adalah penting semasa tubuh wanita mengalami tranformasi ini.

Shaklee menyediakan set bagi ibu hamil. Supplement-supplement ini selamat untuk ibu dan juga bayi di dalam kandungan. 

Trimester 1
  • Vita-Lea  
  • B-Complex
  • Vitamin C
  • Ostematrix 
Trimester 2 & 3
  • Vitalea
  • B-Complex
  • Vitamin C
  • Ostematrix
  • Omega Guard  
Apa yang terkandung dalam set ini
Vita-lea Iron Formula
Dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi. Mempunyai patented Sistem Penyerapan Bioaktif untuk memastikan peningkatan penyerapan asid folik kritikal. Membantu meningkatkan Hb ke paras normal semasa hamil bagi ibu yang mempunyai darah rendah.

B-Complex
Dilengkapi dengan 8 kumpulan B termasuk asid folik yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil. Sangat penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, anti stress, menukarkan makanan (glukos) kepada tenaga dan membantu ibu-ibu sentiasa berfikiran positif. Vitamin B juga dapat melahirkan wajah ibu yang cantik berseri dan tidak kusam.

Vitamin C
Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan. Pengambilan bersama Vita-Lea Iron Formula meningkatkan kadar penyerapan iron dalam tubuh.

Ostematrix
Kandungan kalsium yang mencukupi di dalam diet ibu hamil adalah sangat penting untuk memastikan bayi yang bakal dilahirkan mempunyai tulang dan gigi yang sihat tanpa menggugat kandungan kalsium yang sedia ada di dalam tubuh ibu hamil. Kalsium juga membantu untuk menghalang kekejangan otot yang dialami dalam tempoh kehamilan dan kontraksi yang berlaku di saat melahirkan.

Pengambilan kalsium  turut membantu dalam pelawasan dan juga penyusuan susu ibu. Kebiasaannya sesetengah ibu yang sedang menyusukan anak dan melaui menstrual (period)n akan mengalami masalah susu merudum. Ini adalah disebabkan kekurangan kalsium yang kritikal di saat badan mengeluarkan darah kotor yang perlu disingkirkan.
 
Omrga Guard
Membantu dalam pembentukan sel otak janin. Pengambilan hanya dibenarkkan selepas bulan ke-4 kehamilan (trimester ke-2). Anak-anak yang ibunya mengambil supplemen Omega-3 juga mempunyai nilai yang lebih tinggi pada koordinasi mata dan tangan, kemampuan berbicara, lamanya waktu berbicara dan jumlah kosa kata yang mereka miliki berbanding dengan kanak-kanak yang ibunya tidak mengambil Omega-3.

Untuk anda mendapatkan set ini dengan harga yang terbaik dan konsultasi PERCUMA, hubungi saya di talian seperti di bawah. Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia.

♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...