Saya Atira merupakan Shaklee Independent Distributor di Nilai, Putrajaya & Cyberjaya. Penghantaran adalah ke Seluruh Malaysia. Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua Dan Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa.

Monday, January 6, 2014

Makanan Terbaik Untuk Masalah Rabun

**These Statement Have Not Been Evaluated by The Food and Drug Administration. These Product are Not Intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent Any Disease** 

Apakah makanan terbaik untuk masalah rabun? Aduh, klu dh rabun nie mula ler nk sakit kepala biler x cukup pencahayaan, biler terlebih pencahayaan atau pun biler tgk sesuatu yang jauh atau terlalu dekat. sangat2 merumitkan lagi biler power untuk kaca mata anda pun bertambah dari tahun ke tahun.

Jadi di sini ingin saya kongsikan beberapa jenis makanan yang terbaik untuk masalah rabun.


Telur - Leutin dan Zeaxanthin yang terdapat dalam putih telur adalah antioksida terbaik untuk mencegah degenerasi makular dan katarak.

Bayam - Boleh mencegah gloukoma.

Bawang Putih - berfungsi untuk melindungi kanta mata daripada radikal-radikal bebas seperti sinaran UVdan menggalakkan peredaran darah untuk menguatkan sel-sel optik dan sistem imun.

Ikan Salmon - kajian menunjukkan bahawa orang sering mengamalkan asid lemak Omega-3 akan dilindungi daripada keadaan mata kering.

Kandungan Bunga Matahari - Benih selenium, vitamin E dan zink boleh mencegah katarakdan degenerasi makular disebabkan oleh penuaan.

Lobak merah - sangat baik untuk kesihatan mata kerana ia kaya dengan beta - caroten.

Apricot - lutein penting untuk mencegah degenarasi mukalar dan katarak.

Tomato - kaya dengan Vitamin A, Vitamin C dan lycopene. Tiga nutrien yang amat penting untuk mata.

Kobis - mengambil kobis terbukti untuk mengurangkan risiko katarak terdedah kepada 22%.

Black Chocolate - mengandungi flovonoid yang melindungi saluran darahmata untuk mengukuhkan kornea dan retina secara automatik.

Makanan2 yang telah dicadangkan ini bukan hanya membantu mata kelihatan cerah, tetapi terbukti untuk mengelakkan banyak penyakit mata seperti katarak, digenerasi makula (hilangnya penglihatan di tengah zon visual(makula-kerana kerosakan retina) dan penyakit mata yang lain.

Selain daripada pengambilan makanan2 di atas, ada cara yang lebih mudah untuk memperbaiki masalah rabun mata iaitu dengan mengamalkan Carotomax Shaklee.

CarotoMax Shaklee adalah hasil gabungan Lutien, Lycopene, Beta-Caroten, Alfa-Caroten dan Astaxanthin. Gabungan lengkap ini membolehkan Carotomax dapat berfungsi dengan baik.

CarotoMax Shaklee dihasilkan daripada kelapa sawit dan alga, semestinya bahan semulajadi yang terbaik untuk anda. 

CarotoMax Shaklee berfungsi sebagai:
  1. mengurangkan rabun - dengan pengambilan secara konsisten, ia mampu memulihkan kesihatan retina mata.
  2. kesihatan tulang - menguatkan tulang
  3. meredakan penyakit kulit - pengambilan CarotoMax Shaklee yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, sinile plaque, kulit gugur dan jerawat.
  4. kesihatan tisu kulit - selain daripada kesihtan mata, dengan mengamalkan Carotomax Shaklee kulit yang cantik juga mampu dimiliki.
  5. pembentukan membran mukus - lapisan awal pertahanan badan daripada jangkitan penyakit.
  6. membantu sistem imunisasi dan pemeliharaan kesihatan
  7. menghalang infeksi - meransang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisis penyakit sistem respiratori paru-paru seperti batuk, hepatitis,athsma, flu dan selsema.
Cepat dapatkan Carotomax Shaklee dengan jaminan harga terbaik dan PERCUMA konsultasi.



♥ Pesanan | Pertanyaan ♥ 
♥ Atira ♥ 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859157] ♥ 
♥ Contact No | WhatsApp :010-2310059 ♥ 
COD untuk area Nilai, Salak Tinggi,Putrajaya, Cyberjaya, Equine & Bangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...